ارایه 7000 خدمت مسکن به مددجویان سیستان و بلوچستان


ارایه 7000 خدمت مسکن به مددجویان سیستان و بلوچستان

مدیر دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفت هزار خدمت در حوزه مسکن شامل ساخت، تعمیر، بازسازی و تکمیل مسکن تا پایان سال‌جاری به مددجویان ارایه می‌شود .

به گزارش ایسنا، مجید نجفی، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات مسکن از قبیل تامین مسکن مددجویان روستایی و شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، تعمیرات کلی و جزئی مورد نیاز برای واحدهای مسکونی مددجویی، ساخت فضاهای جانبی و کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام تا پایان سال جاری به مددجویان ارایه می‌شود.

وی افزود: در بحث ساخت مسکن روستایی ۶۲۵ واحد مسکونی نیازمندان با مشارکت قرارگاه قدس سپاه پاسداران، کمیته امداد امام (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام و به خانوارها تحویل می‌شود.

نجفی یادآور شد: ساخت شش هزار واحد مسکونی روستایی با توجه به مصوب هیات دولت و اختصاص سهمیه ساخت این تعداد واحد مسکن محرومان در استان سیستان و بلوچستان و همچنین موضوع توافق نامه سازمان برنامه و بودجه عملیات اجرایی این واحدها شروع شده و در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود.

مدیر دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در بخش کمک به طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی کمک به تکمیل و بازسازی ۳۰۰ واحد مسکن مددجویان مناطق روستایی آغاز شده است.

مدیر دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کمک به ساخت و خرید مسکن شهری مددجویان تحت حمایت، گفت: به منظور تامین نیاز مسکن مددجویان شهری در سال جاری ساخت ۱۱۴ مورد مسکن شهری به مددجویان این استان اختصاص یافته است.

نجفی افزود: در زمینه کمک به منازل مددجویی و ساخت فضاهای جانبی مانند سرویس بهداشتی و سرویس آشپزخانه تعداد بیش از سه هزار و ۲۰۰ مورد سهمیه برای مددجویان استان سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

مدیر دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سیل اخیر شهرستان‌های این استان مسکن مددجویان کمیته امداد دچار آسیب و تخریب شده است، اظهارکرد: در مرحله نخست نسبت به شناسایی واحدهای مسکونی مددجویان سیل‌زده اقدام شده به طوری که عملیات اجرایی تعدادی از واحدها در قالب ساخت واحد مسکونی و بخشی تعمیرات جانبی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری