پیش بینی فروش 260 میلیون دلاری انیمیشن داستان اسباب بازی 4 در افتتاحیه


رسانه کلیک – انیمیشن داستان اسباب بازی 4 چند روز دیگر روی پرده سینما قرار می گیرد. پیش بینی ها به فروش 260 میلیون دلاری این انیمیشن در افتتاحیه اشاره می کنند. به نظر می رسد با اکران انیمیشن Toy Story 4 شاهد بهبود وضعیت باکس آفیس باشیم (تماشا کنید: تریلر انیمیشن Toy Story 4 در […] نوشته پیش بینی فروش 260 میلیون دلاری انیمیشن داستان اسباب بازی 4 در...

رسانه کلیک – انیمیشن داستان اسباب بازی 4 چند روز دیگر روی پرده سینما قرار می گیرد. پیش بینی ها به فروش 260 میلیون دلاری این انیمیشن در افتتاحیه اشاره می کنند.

به نظر می رسد با اکران انیمیشن Toy Story 4 شاهد بهبود وضعیت باکس آفیس باشیم (تماشا کنید: تریلر انیمیشن Toy Story 4 در Super Bowl 2019). در هفته های اخیر فیلم های دارک فینکس و قسمت جدید مردان سیاه پوش فروش بسیار ضعیفی داشتند (عملکرد بسیار ضعیف فیلم دارک فینکس در افتتاحیه).

بر اساس اطلاعات جدید، انتظار می رود جدیدترین انیمیشن پیکسار در افتتاحیه خود فروش جهانی برابر با 260 میلیون دلار را تجربه کند. از این میزان فروش، 160 میلیون دلار آن مربوط به فروش خانگی و 100 میلیون دلار آن مربوط به بازارهای خارجی است.

این احتمال وجود دارد که این فیلم در اولین آخر هفته اکران خود، فروش خانگی برابر با 200 میلیون دلار داشته باشد تا مجموع فروش جهانی آن به 300 میلیون دلار برسد. در هر دو صورت، این فیلم بزرگترین افتتاحیه را در این مجموعه خواهد داشت.

در حال حاضر انیمیشن داستان اسباب بازی 3 بیشترین فروش افتتاحیه را در این مجموعه انیمیشن داشته است. این انیمیشن در افتتاحیه خود فروشی برابر با 110.31 میلیون دلار را تجربه کرد.

پیش بینی فروش 260 میلیون دلاری انیمیشن داستان اسباب بازی 4 در افتتاحیه

در حال حاضر انیمیشن شگفت انگیزان 2 در صدر فروش افتتاحیه انیمیشن های پیکسار قرار دارد. این فیلم در افتتاحیه خود فروشی برابر با 235.88 میلیون دلار داشت و با فروش نهایی 1.24 میلیارد دلاری به اکران خود خاتمه داد.

انیمیشن Toy Story 4 با استقبال بسیار مناسبی از سوی منتقدان مواجه شده است. در حال حاضر امتیاز این انیمیشن در Rotten Tomatoes برابر با 98 درصد است. با اکران این فیلم باید منتظر امتیاز CinemaScore آن باشیم.

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 در تاریخ 21 ژوئن روی پرده سینما قرار می گیرد. در این انیمیشن بازیگران مطرح زیادی به صداپیشگی پرداخته اند که در میان آن ها می توان به تام هنکس، کیانو ریوز و تیم آلن اشاره کرد.

Source: comicbook

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط