نمایش «انتظار» امیر نادری در جشنواره‌ ایتالیایی


نمایش «انتظار» امیر نادری در جشنواره‌ ایتالیایی

فیلم سینمایی «انتظار» به کارگردانی امیر نادری در بخش سی سال خاموشی جشنواره بین‌المللی فیلم پزارو نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «انتظار» به کارگردانی امیر نادری از تولیدات سال ۱۳۵۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش «سی سال خاموشی» جشنواره بین‌المللی فیلم پزارو (Pesaro Film Festival) نمایش داده می‌شود.

این فیلم از مجموعه آثار سینمایی کانون است که به تازگی برای نمایش در جشنواره‌ها ترمیم و بازسازی شده است.

روز اول تیر ۱۳۹۸ فیلم سینمایی «انتظار» در سینما اکسپریمنتال با حضور امیر نادری که به عنوان داور در این رویداد حضور دارد، نمایش داده می شود.

«انتظار» در بخش غیر رقابتی به همراه فیلم‌های «رویای هند چهل سال بعد» به کارگردانی تونینو دو برناردی از کشور ایتالیا، فیلم «بچه» اثر ژولیو برسن از کشور پرتغال، «اکواریوم و مردم» ساخته ژان ماری‌استراب از کشور استرالیا و فیلم «ترانه زمستان» به کارگردانی اتار اسسیانی از فرانسه نمایش داده می‌شود.

به گفته دبیر جشنواره، تلاش شده است تا در این رویداد سینمایی فیلم‌های بکر، بدیع، نوآور و اصیل از سراسر دنیا نمایش داده شود و در بخش مسابقه بین‌المللی نیز مجموعه‌ای از فیلم‌های آوانگارد به نمایش در آید.

پنجاه و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم پزارو Pesaro Film Festival از ۲۵ خرداد تا اول تیر ۹۸ (۱۵ تا ۲۲ ژوئن) در شهر ساحلی پسورا کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

۲۵۸۲۵۸
کد خبر 1271650

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا