جزییاتی از پرده آخر نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال


جزییاتی از پرده آخر نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

آیین اختتامیه و اعلام آثار برگزیده، پرده آخر نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال خواهد بود. اگرچه برگزاری این جشنواره نقطه آغاز بسط و گرامیداشتِ نقش و نفوذ هنرهای دیجیتال به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این جشنواره که توسط دانشگاه هنر تهران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار می‌شود، در روز پنجشنبه ۳۰ خرداد با برگزاری آیین اختتامیه در تالار اجتماعات فرهنگستان هنر و اعلام آثار برگزیده به پایان خواهد رسید.

در این آیین که با حضور منصور غلامی (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات)، غلامرضا غفاری (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف)، علیرضا اسماعیلی (رئیس فرهنگستان هنر)، نمایندگانی از وزارت کشور، سایر حامیان جشنواره و جمعی از هنرمندان و متخصصان حوزه هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد، پس از استماع گزارش حسن سلطانی (رئیس دانشگاه هنر و دبیر جشنواره)، آثار برگزیده در دو بخش آزاد و آسیب‌های اجتماعی اعلام و جوایز برگزیدگان اعطا خواهد شد.

در قالب برنامه‌های جنبی جشنواره، در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۹ خردادماه سلسله نشسته‌ای علمی و پژوهشی در تالار همایش‌های فرهنگستان هنر برگزار شد و نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره در قالب تصویرگری، عکس، فیلم و هنر اجرایی تا روز اول تیرماه در تالار آیینه فرهنگستان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1271632

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست