بانک گلدمن ساش: قیمت طلا تا 12 ماه آینده به 1425 دلار می رسد


بانک گلدمن ساش: قیمت طلا تا 12 ماه آینده به 1425 دلار می رسد

سایت طلا : بانک گلدمن ساش آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا تا 12 ماه آینده به رکوردهای جدیدی خواهد رسید.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

به گزارش کیتکو نیوز ، بانک گلدمن ساش پیش بینی می کند که قیمت هر اونس طلا تا 12 ماه آینده به بیش از 1425 دلار خواهد رسید که علت اصلی این افزایش، رشد فزاینده تقاضا از سوی اقتصادهای نوظهور خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بانک گلدمن ساش معتقدند که قیمت انواع کالاها طی ماه های آینده تحت تاثیر سیاست های انبساطی پولی در سراسر جهان با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

بانک گلدمن ساش افزود: ریسک های مالی و اقتصادی به سرعت در کشورهای نوظهور و در حال توسعه رو به افزایش است و این مساله موجب افزایش تقاضای طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد شد.

سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا نیز می تواند تاثیر مهمی در افزایش قیمت جهانی طلا داشته باشد. قیمت طلا از اواخر ماه می تاکنون 5 درصد رشد داشته است. نگرانی های مربوط به جنگ تجاری و آمارهای ناامید کننده اقتصادی آمریکا نقش مهمی در افزایش قیمت طلا داشته است.

آمارهای رسمی نشان می دهد که واردات طلای هند نیز با رشد 50 درصدی روبرو شده است.

میزان خرید طلا از سوی بانک مرکزی چین نیز هر ماه به بیش از 15 تن افزایش یافته که این رقم نسبت به گذشته 50 درصد افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل