هشدار ولس فارگو درباره خرید طلا در قیمت های کنونی


هشدار ولس فارگو درباره خرید طلا در قیمت های کنونی

سایت طلا : بانک سرمایه گذاری ولس فارگوی آمریکا به سرمایه گذاران بین المللی درباره خرید طلا در قیمت های کنونی هشدار داده است.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

به گزارش کیتکو نیوز، ولس فارگو اعلام کرده است که قیمت هر اونس طلا احتمالا به 1400 دلار خواهد رسید ولی سرمایه گذاران باید نسبت به خرید طلا در قیمت های کنونی محتاط باشند چرا که احتمال کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی بیشتر از آن است که قیمت این فلز گرانبها روند صعودی داشته باشد.

بر اساس این گزارش جان لافورگ تحلیلگر ارشد بانک ولس فارگو در این باره گفت: این مساله موجب تعجب ما نخواهد شد اگر قیمت طلا به سرعت تا 1400 دلار افزایش پیدا کند و سپس روندی نزولی داشته باشد، به سوی 1200 دلار . البته به نظر من قیمت طلا در 1340 دلار در هر اونس، گران است و سرمایه گذاران باید نسبت به خرید طلا در این قیمت ها محتاط باشند.

وی افزود: با این شرایط هر اونس طلا احتمال افزایش 60 دلاری و کاهش 140 دلاری قیمت را خواهد داشت. به نظر من سرمایه گذاران بازار طلا باید منتظر کاهش قیمت و خرید در کانال 1200 دلاری باشند. به نظر من مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در کوتاه مدت جنگ تجاری آمریکا و چین و سیاست های پولی فدرال رزرو خواهد بود.

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403