پیام گم گشته: عرفان بومیان استرالیا


پیام گم گشته: عرفان بومیان استرالیا

دسته: ماوراء الطبیعهپیام گم گشته با عنوان فرعی – عرفان بومیان استرالیا – کتابی از مارلو مرگان است که به گفته ماریان ویلیامسون، کت...

پیام گم گشته با عنوان فرعی – عرفان بومیان استرالیا – کتابی از مارلو مرگان است که به گفته ماریان ویلیامسون، کتابى قدرتمند؛ داستان زیباى سفر عارفانه‌ى یک زن است که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.
ماجرا از این قرار است که نویسندۀ کتاب در اصل پزشک بوده و برای دوره‌ای پنج‌ساله و برای همکاری در پروژه‌ای، از آمریکا به استرالیا مهاجرت می‌کند. در حین ماموریت، توجهش به شرایط بومیان سرخ‌پوست استرالیا جلب می‌شود. مارلو سعی می‌کند برایشان کاری دست‌ و‌ پا کند و در این راه موفق می‌شود. بعد از مدتی و خوشحالی از موفقیتش برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار کوچک برای بومیان، دعوت‌نامه‌ای از قبیلۀ «ابوری جینی» دریافت می‌کند.
افراد این قبیله بیابان نشین از این زن دعوت می کنند تا در سفری چهار ماهه در بیابان ها آنها را همراهی کند. او در طی ۲۵۰۰ کیلومتر پیاده روی با پاهای پیاده در صحرای پر فراز و نشیب، شیوه تازه ای برای زندگی و شفا گری می آموزد که بر مبنای حکمت فرهنگی ۵۰ هزار ساله بنا نهاده شده است و به دگرگونی عمیق وی منجر می‌شود.
کتاب پیام گمشده پیامی بی همتا، به موقع و قدرتمند به تمام بشریت ارائه می‌کند: هنوز امکان نجات جهان وجود دارد به شرط آنکه متوجه شویم تمامی موجودات چه گیاه، چه حیوان و چه انسان بخشی از یگانه ی در همه جا حاضر هستند. اگر این پیام را به کار بندیم زندگی ما همچون زندگی مردم حقیقی از معنا و حس هدفمندی سرشار خواهد شد.

حق تکثیر: تهران، کتاب آوند دانش، 1383

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!