بازارهای عراق و سوریه فرصتی مناسب برای بازرگانان لرستان است


بازارهای عراق و سوریه فرصتی مناسب برای بازرگانان لرستان است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بازارهای عراق و سوریه فرصتی مناسب برای بازرگانان و صنایع لرستان است.

به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در همایش توسعه اقتصادی لرستان با کشورهای عراق و سوریه در سالن همایش اتاق بازرگانی خرم آباد اظهار داشت: در مواجهه با دشمن اصلی (آمریکا) نظام به یک قدرت، غرور، توانمندی و هوشمندی رسیده و با این هوشمندی می‌توانیم به راحتی هدف‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی را دنبال کنیم.
وی افزود: راهبردهای دشمن در راستای آسیب پذیری و شکست بوده و امروز راهبرد پایدار آمریکا در منطقه که تأمین امنیت رژیم اشغالگر بود سیر نزولی دارد و به شکست رسیده است.
وی ادامه داد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران را در سخنان منطقی و مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب دیدیم و آمریکا با انتصاب انفجار ۲ کشتی به ایران به دنبال القا دشمنی و برخورد بوده که هیچکس نپذیرفت.
سردار کشکولی بیان کرد: نقش آمریکا در مناسبات ایران با سوریه و عراق نقش کمرنگی خواهد بود و این ۲کشور در برخی مناطق در منطقه در اختیارمان بوده و فقط باید جرأت ورود داشته باشیم.
وی افزود: بازارهای عراق و سوریه یک فرصت برای بازرگانان و صنایع لرستان بوده و باید یک بازاریابی مطمئن و مستمر در این مناطق داشته باشیم.
۳۲۱۰/‌۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی