ساعت هوشمند تیک واچ (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – تیک واچ سی 2 محصولی از برند موبوی است که به عنوان یک ساعت هوشمند با طراحی کلاسیک می تواند گزینه ای مناسب برای کاربران باشد. این محصول در ابعاد 0.5 در 1.7 در 1.7 اینچ تولید و سنگینی آن نیز حدود 317 گرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تیک واچ طراحی بسیار زیبایی دارد و به خوبی پرداخت شده است. استفاده از استیل ضد زنگ...

مجله آنلاین موبنا – تیک واچ سی 2 محصولی از برند موبوی است که به عنوان یک ساعت هوشمند با طراحی کلاسیک می تواند گزینه ای مناسب برای کاربران باشد. این محصول در ابعاد 0.5 در 1.7 در 1.7 اینچ تولید و سنگینی آن نیز حدود 317 گرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تیک واچ طراحی بسیار زیبایی دارد و به خوبی پرداخت شده است. استفاده از استیل ضد زنگ برای کابینت ساعت و چرم طبیعی برای قسمت بند مشتریان سخت پسند را نیز همراه خود خواهد کرد.

ساعت هوشمند تیک واچ (+تصاویر)

تیک واچ سی 2 از استاندارد آی پی 68 پشتیبانی می کند که به مفهوم مقاومت مناسب این محصول در برابر آب است. این ساعت به عنوان یک گجت هوشمند از سیستم عامل گوگل ویر استفاده می کند که می توان انواع اپلیکیشن های کاربردی را روی نصب کرد و از امکانات گوگل اسیستنت نیز بهره مند شد.

ساعت هوشمند تیک واچ (+تصاویر)

تیک واچ می تواند به عنوان یک ناظر سلامتی نیز برای کاربر خود عمل کند و این قابلیت با استفاده از جی پی اس، سنسور ضربان قلب، شتاب سنج و ژیرسکوپ اطلاعات دقیقی را ارائه خواهد داد. در تیک واچ سی 2 از یک باتری قابل شارژ 400 میلی آمپری استفاده شده است که تا 2 روز در وضعیت فعال خواهد بود.

این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت 199.99 دلاری را بر خود دارد.

ساعت هوشمند تیک واچ (+تصاویر)

ساعت هوشمند تیک واچ (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر