فیلم| شهادت مرد 60 ساله فلسطینی به دلیل ضرب و شتم یگان «مستعربین»


فیلم| شهادت مرد 60 ساله فلسطینی به دلیل ضرب و شتم یگان «مستعربین»

یگان موسوم به «مستعربین» رژیم صهیونیستی، یک مرد ۶۰ ساله‌ فلسطینی را در مقابل منزلش در قدس مورد ضرب و شتم قرار داد که این اقدام منجر به شهادت وی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان «مستعربین» که مانند پلیس مخفی رژیم صهیونیستی عمل می‌کند، دو هفته پیش یک مرد 60 ساله فلسطینی به نام «موسی ابومیاله» را در برابر منزلش در اردوگاه «شعفاط» در قدس اشغالی مورد ضرب و شتم قرار داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، این مرد فلسطینی از که ناحیه قفسه سینه آسیب دیده بود، در بیمارستان بستری شد اما امروز به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

مستعربین، ترجمه کلمه عبری «مستعرفیم» است و بر یگان‌های نظامی و امنیتی سری صهیونیستی اطلاق می‌شود. بر همین اساس، مستعرب نیز به فردی صهیونیسم گفته می‌شود که در بین فلسطینی‌ها به صورت مخفیانه و با همان عادات و فرهنگ آن منطقه برای پیگیری مأموریت‌ها و اهداف خاص زندگی می‌کند.

گزینش نیرو برای یگان مستعربین، یکی از سخت‌ترین گزینش‌ها در دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است. در انتخاب افراد، جسم، شکل و قیافه، زبان، عادات و رفتار و غیره بسیار حائز اهمیت است، زیرا افراد باید از هر نظر به فلسطینی‌ها نزدیک باشند.

انتهای پیام/م

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس