برگزاری همایش ‌«سدید و وارثین» کمیته امداد در فریدونکنار


برگزاری همایش ‌«سدید و وارثین» کمیته امداد در فریدونکنار

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از برگزاری همایش «سدید و وارثین» کمیته امداد امروز، 29 خردادماه در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار خبر داد.

برگزاری همایش ‌«سدید و وارثین» کمیته امداد در فریدونکناربه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، بشیر عالیشاه، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: همایشم ‌سدید و وارثین با حضور 300 دانش‌آموز، دانشجو و طلاب تحت حمایت امروز، 29 خردادماه در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
وی افزود: خودباوری و به فعلیت رساندن استعداد جوانی، ایجاد امید، نشاط و بالندگی در جوانان، تربیت و رشد فکری و ایمانی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت مهارت‌های ذهنی و فناوری متناسب سن دانش‌آموزی و تقویت بصیرت‌افزایی ولایتمدارانه، ایجاد نظم اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در اردوی یکروزه که برای اجرای این طرح برگزار شد، در موضوعات اخلاق، عقاید، مهارت‌های جوانی، خلاقیت و ... با شرکتکنندگان گفت‌وگو شد.
وی با بیان اینکه دانشجویان پذیرفته شده در قالب طرح سدید به مدت 15روز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: دانشجویان، طلاب، دانش آموزان برتر در المپیاد علمی، مسابقات قرآنی و جشنواره فرهنگی ـ هنری و افرادی که دارای اختراعات و تالیفات علمی در این طرح حضور داشتند.
عالیشاه گفت: 90 نفر از دانش آموزان پذیرفته شده در طرح وارثین به مدت هشت روز به استان گیلان اعزام می شوند.
وی ادامه داد: کمیته امداد مازندران تابستان امسال میزبان دانش‌آموزان تحت حمایت استان‌های تهران، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان، گلستان و خراسان شمالی در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار