84 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد


84 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

گروه اجتماعی ــ با مشارکت روحانیان و مساجد استان کرمانشاه 84 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد.

84 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: روز گذشته آیین اهدای 84 سری جهیزیه با مشارکت روحانیان و مساجد استان در کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: خدماتی که در قالب این طرح به زوج‌های جوان ارائه می‌شود تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام قبادی تصریح کرد: خدمات ارائه شده بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده انجام می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان که به‌واسطه روحانیان و مساجد در سراسر کشور انجام می‌شود تاکنون توانسته است 1000 سری جهیزیه تهیه و در اختیار زوج‌های نیازمند قرار دهد که سهم استان کرمانشاه از این طرح 84 سهم است.
وی با اشاره به مرزی بودن و تجربه 8 سال دفاع مقدس در این استان و نیاز به توجه بیشتر به این منطقه گفت: در قالب اهدای این جهیزیه‌ها 12 قلم ضروریات زندگی زوج‌های جوان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام قبادی به لزوم توجه خیرین به این طرح اشاره کرد و افزود: باید با کمک خیرین و آنان که توان دست‌گیری در این راه را دارند زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنیم تا شاهد افزایش آمار ازدواج جوانان باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: امیدواریم تا با اجرای این دست طرح‌ها توسط روحانیان از سوی مسجد و روحانیان خدمات چشمگیری به مردم ارائه شود.
وی در پایان تأکید کرد: روحانیان باید مساجد را اولویت کاری خود قرار دهند و حضور خود در مساجد را پررنگ‌تر کنند و اجرای این قبیل طرح‌ها را اولویت مساجد قرار دهند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش