آدام اسمیت: باید کانال های دیپلماتیک با ایران مجددا باز شود


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir) ؛ رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا از تشدید تنش ها در خاورمیانه ابراز...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا از تشدید تنش ها در خاورمیانه ابراز نگرانی کرد.
به گزارش سایت کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، آدام اسمیت رئیس این کمیته در واکنش به تصمیم پنتاگون برای اعزام هزار نیروی نظامی دیگر به خاورمیانه، بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: تصمیم افزایش حضور نظامی ما در خاورمیانه، عمیقا نگران کننده است. اعضای هر دو بخش کنگره، مکررا خواستار طرح متمرکزی برای کاهش تنش ها در منطقه شده اند. چنانچه پیشتر گفته ام، عملیات فشار حداکثری دولت بدون راهبردی منسجم، به دامن زدن به تنش ها می انجامد و احتمال محاسبه نادرست را افزایش می دهد و راه را به سوی تشدید تنش ها هموار می سازد.
در این بیانیه اعلام شد: دولت زمان را برای تبیین نتایج مطلوب خود از اقدامات اخیر در منطقه از دست داده است. تحریم های اقتصادی ما ضد ایران هنوز نتوانسته است تاثیری ایجاد کند. ما باید مسیرهای دیپلماتیک را برای ارتباط (با ایران) مجددا باز کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر