پیشرفت 70 درصدی عملیات بهسازی حلقه اصلی بوستان پردیسان


پیشرفت 70 درصدی عملیات بهسازی حلقه اصلی بوستان پردیسان

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران: پیشرفت عملیات بهسازی حلقه اصلی بوستان پردیسان به 70 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی گفت:: حدود ۳۲ هزار مترمربع از سطح حلقه اصلی پارک پردیسان با پخش حدود ۴۱۰۰ تن آسفالت، در حال اجرای عملیات تراش و روکش است و اتمام عملیات عمرانی در حلقه ۷ کیلومتری بوستان، نیازمند ۱۵۰۰ تن آسفالت دیگر است.
صبوری دیلمی تراش و روکش بخشی از خیابان پژوهشکده محیط زیست به عنوان یکی از معابر پر رفت و آمد بوستان پردیسان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: بیش از ۱۳۰۰ مترمربع از سطح این معبر با استفاده از ۱۸۰ تن آسفالت بهسازی شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: اقدامات عمرانی مدیریت شهری در بوستان پردیسان همچون ترمیم و اجرای روکش آسفالت در پارکینگ ها، ترمیم جداول و مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و روشنایی معابر هم در دستور کار قرار دارد.
حلقه ۷ کیلومتری بوستان پردیسان به عنوان یک مسیر تندرستی جهت پیاده روی و دوچرخه سواری شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پادگان نیروی هوایی موزه می‌شود
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از موزه شدن پادگان نیروی هوایی خبرداد.
محمد رضا جوادی یگانه با اشاره به تاکیدات حناچی شهردار تهران مبنی بر تبدیل شدن پادگان نیروی هوایی به موزه گفت:درب‌های این پادگان باید به روی مردم بازشود تا از فداکاری‌های نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و مواجهه با دشمنان مطلع شوند.
وی با اشاره به تاریخ پیوسته نیروی هوایی از دوران قبل تا بعد از انقلاب افزود: هرگونه ارتباط با این تاریخ درخشان و افتخارات نیروی هوایی می‌تواند به درک تاریخی مردم کمک کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: بازسازی و آماده کردن این موزه بر عهده شهرداری است و همه امکانات ارزشمند آن متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.
وی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای بازگشایی این موزه تا هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور خاطرنشان کرد: در نظر داریم موزه دفاع مقدس را نیز به این مکان منتقل کنیم و از ظرفیت بالای این موزه برای آشنایی مردم با تاریخ نیروی هوایی و جنگ تحمیلی استفاده نماییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا