وزیر راه و شهرسازی گفت: در خصوص قیمت بلیت هواپیما و قطار در سفرهای تابستانی گفت: تغییری در قیمت بلیت هواپیماها وجود ندارد. مردم از سایت‌های رسمی بلیط هواپیما را تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، در خصوص طرح مسکن اقساطی اظهار داشت: این طرح کمک می‌کند تا مشکل مسکن تا حدودی برطرف شود. امیدواریم با تغییر دولت‌ها، این طرح آسیب نبیند.

وی گفت: در همه ارگان‌ها باید صندوق پس اندازی شکل گیرد تا افرادی که استخدام شوند بدانند ظرف مدت کوتاهی صاحب‌خانه خواهند شد.

اسلامی همچنین در خصوص قیمت بلیت هواپیما و قطار در سفرهای تابستانی گفت: تغییری در قیمت بلیت هواپیماها وجود ندارد. مردم از سایت‌های رسمی بلیت هواپیما را تهیه کنند. اگر ایرلاین‌ها تخلف کنند برخورد می‌شود.

ایرباس، بوئینگ و ATR برخلاف قانون لغو قرارداد کردند

وی در خصوص قراردادهای خرید بلیت هواپیما از شرکت‌های ATR، بوئینگ و ایرباس گفت: این شرکت‌ها برخلاف قراردادها را لغو کردند.

اسلامی گفت: شرکت ATR در زمان عقد قرارداد در رکود اقتصادی بسر می‌برد اما پس از مدتی به قراردادها عمل نکرد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه راهبرد ما تأمین هواپیماست، گفت: راه‌های گوناگونی برای تأمین هواپیما و تجهیزات مورد نیاز وجود دارد که شرکت‌های هواپیمایی ما همواره موفق بوده‌اند و ناوگان مورد نیاز را تأمین کرده‌اند.