برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS


رسانه کلیک – یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه 5 مورد از برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را مشاهده می کنید. در این مقاله قصد داریم برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS را معرفی کنیم. Doulingo این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای سیستم عامل iOS […] نوشته برترین اپلیکیشن های آموزش...

رسانه کلیک – یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه 5 مورد از برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را مشاهده می کنید.

در این مقاله قصد داریم برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS را معرفی کنیم.

Doulingo

برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای سیستم عامل iOS بوده که شامل ده ها زبان مختلف شامل انگلیسی است. همچنین نسبت به سایر برنامه های آموزش زبان، سرگرم کننده تر است. روش آموزشی آن بسیار پربازده بوده و یکی از اولین برنامه هایی است که پیشنهاد می شود.

Drops: Learn English

این برنامه شامل ۲ بخش آموزشی، مخصوص زبان انگلیسی بریتیش و مخصوص انگلیسی امریکن است.

این قابلیت یکی از نکات مثبت این برنامه محسوب می شود. به جای آموزش بیش از حد گرامر، بیشتر روی واژگان تمرکز شده و زبان انگلیسی گفتاری آموزش داده می شود تا کاربر خود به خود گرامر را یاد بگیرد. همچنین این اپلیکیشن در حالت آفلاین نیز قابل استفاده بوده و نسخه های قابل خریداری آن نیز موجود است که ویژگی های بیشتری دارد.

Hello English

برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS

Hello English هم یکی از برنامه های مشهور آموزش زبان انگلیسی است که توانایی آموزش زبان انگلیسی از ۲۲ زبان مختلف را دارد و شامل ۴۷۵ درس مختلف و 10 هزار کلمه دیکشنری می شود. این اپلیکیشن در حالت آفلاین نیز کار می کند و از اخبار روزانه، ویدیوها و فایل های صوتی نیز برای آموزش استفاده می کند.

Google Translate

برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS

مترجم گوگل، یکی از بهترین برنامه ها برای محققان و مسافران است. این اپلیکیشن به شکلی طراحی شده که کار کردن با‌ آن برای کاربر بسیار ساده باشد. گوگل ترنسلیت می تواند جملات را کلمه به کلمه ترجمه کند. با ۱۰۳ زبان مختلف بصورت آنلاین کار می کند و ۵۹ زبان را نیز در حالت آفلاین پوشش می دهد. این برنامه حتی می تواند جملات گفتاری را در لحظه ترجمه کند. می توانید دوربین تلفن را روی یک متن بگیرید و این برنامه بصورت خارق العاده ای آن متن را ترجمه کند. مترجم گوگل رایگان بوده و به هر کاربری که با زبانی غیر از انگلیسی صحبت می کند، پیشنهاد می شود.

Tandem

برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای iOS

این برنامه از سری برنامه های محبوب زبان انگلیسی است. در این برنامه شما به سایر کاربران متصل می شوید، زبان خود را به آنان آموزش می دهید و زبان آن ها را یاد می گیرید. این اپلیکیشن دارای قابلیت تماس تصویری و صوتی بوده و می توانید عکس، متن و تماس صوتی را نیز ارسال کنید. از ۱۵۰ زبان مختلف پشتیبانی می کند و می توانید موضوع آموزش را خودتان انتخاب کنید تا بطور روزانه برایتان ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...