آرای کمیته انضباطی درخصوص پرونده برخی از بازیکنان اعلام شد


آرای کمیته انضباطی درخصوص پرونده برخی از بازیکنان اعلام شد

کمیته اناضباطی فدراسیون فوتبال در مورد برخی از پرونده های بازیکنان تصمیم گیری کرد.

طرفداری- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده به شرح زیر است:

* در پرونده شکایت محمدحسین عین‌افشار از باشگاه بادران تهران، کمیته وضعیت با توجه به ادله ابرازی از ناحیه خوانده که دلالت بر پرداخت دستمزد قراردادی خواهان پس از کسر جریمه کمیته انضباطی و براساس شروط قراردادی دارد، لذا به استناد ماده 97 قانون آیین دادرسی مدنی حکم به بی‌حقی خواهان را صادر کرد.

* همچنین در پی شکایت وفا هخامنش از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 310 میلیون ریال بابت اصل خواسته و دو درصد بابت هزینه دادرسی و همچنین حق‌الوکاله وکیل برابر تعرفه وکلای دادگستری در حق هخامنشی محکوم شد.

* با توجه به شکایت احمد سجادی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 875 میلیون ریال بابت اصل خواسته و دو درصد بابت هزینه دادرسی و همچنین حق‌الوکاله وکیل برابر تعرفه وکلای دادگستری در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت وحید فارغ از باشگاه بادران تهران، کمیته وضعیت با توجه به ادله ابرازی از ناحیه خوانده که دلالت بر پرداخت دستمزد قراردادی خواهان پس از کسر جریمه کمیته انضباطی و براساس شروط قراردادی دارد، لذا به استناد ماده 97 قانون آیین دادرسی مدنی حکم به بی‌حقی خواهان را صادر کرد.

* با توجه به شکایت سلمان بحرانی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و دو درصد بابت هزینه دادرسی و همچنین مبلغ 46 میلیون و 260 هزار ریال حق‌الوکاله وکیل در حق خواهان محکوم شد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته