جمالی نوبندگانی: اروپایی‌ها یاد گرفتند که همیشه طلبکار باشند


جمالی نوبندگانی: اروپایی‌ها یاد گرفتند که همیشه طلبکار باشند

شفقنا- عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به هشدار 4+1 درباره برجام به ایران، گفت: متاسفانه اروپایی‌ها یاد گرفتند که همیشه طلبکار باشند اما بدانند که ایران با خویشتن‌داری در قِبال برجام متعهدانه عمل کرده است. محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به هشدار کشورهای اروپایی و چین به ایران درباره جلوگیری از افزایش غنی...

جمالی نوبندگانی: اروپایی‌ها یاد گرفتند که همیشه طلبکار باشند

شفقنا- عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به هشدار ۴+۱ درباره برجام به ایران، گفت: متاسفانه اروپایی‌ها یاد گرفتند که همیشه طلبکار باشند اما بدانند که ایران با خویشتن‌داری در قِبال برجام متعهدانه عمل کرده است.

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به هشدار کشورهای اروپایی و چین به ایران درباره جلوگیری از افزایش غنی سازی اورانیوم و عبور از برجام، گفت: همه کشورهایی که ما را به تعهدات برجامی توصیه می‌کنند باید توضیح دهند که در ارتباط با تعهدات خود چه گامی را برداشته‌اند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین این کشورها باید پاسخ دهند که اگر همانند ایران تحت فشارهای اقتصادی و تحریمی قرار می‌گرفت، چه اقدامی انجام می‌دادند؟

وی افزود: مشاور خانم موگرینی اخیرا منصفانه در این خصوص اظهارنظر کرد، آنها جمهوری اسلامی ایران را تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار دادند و به شکل معلق آن را نگاه داشتند اما نه تنها با آمریکا به جهت این رفتارها برخوردی نشد بلکه هیچ اقدامی برای عبور ایران از این وضعیت نکردند.

جمالی نوبندگانی معتقد است: توصیه کردن کار راحتی است اما ما باید جوابگوی ملت باشیم، ما نمی‌توانیم بیش از این به اروپایی‌ها فرصت دهیم آنها در یک سال اخیر هیچ گامی برنداشتند، متاسفانه اروپایی‌ها یاد گرفتند که همیشه طلبکار باشند اما باید بدانند که وجه ممیز جمهوری اسلامی ایران با ایران زمان پهلوی این است که دیگر سفرای آمریکا یا انگلیس برای ما تعیین کننده نیستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به دنبال حفظ استقلال خود است، در قِبال برجام هم متعهدانه عمل کردیم و با خویشتن‌داری رفتار کردیم. لذا وقت آن است که سایر طرف‌های برجام بر مدار قانون حرکت کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی