تمدید مهلت جشنواره «طنین مسجد» تا 15 تیرماه/ وصول بیش از 500 اثر تاکنون


تمدید مهلت جشنواره «طنین مسجد» تا 15 تیرماه/ وصول بیش از 500 اثر تاکنون

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از تمدید مهلت جشنواره «طنین مسجد» تا ۱۵ تیرماه خبرداد و گفت: بیش از ۵۰۰ اثر تاکنون به دبیرخانه این جشنواره در بخش‌های مختلف ارسال شده...

سعید سعادتی معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «طنین مسجد» اظهارداشت: این جشنواره ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور به همت استان گلستان و کانون طنین گرگان برگزار می‌شود.

تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه

وی اضافه کرد: در فراخوان ابتدایی این جشنواره، پایان خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شده بود که باتوجه به درخواست‌های شرکت کنندگان و علاقه‌مندان این فرصت تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

سال گذشته ۸۰۰ اثر ارسال شده بود

سعادتی گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر در بخش‌های مختلف این جشنواره ارسال شده است که امیدواریم در فرصت باقی‌مانده باتوجه علاقه‌مندان تعداد آثار ارسال از ۸۰۰ اثر سال گذشته فراتر رود.

۲۸ مردادماه زمان برگزاری اختتامیه

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره امسال ۲۸ مردادماه و در ایام مصادف با روز جهانی مسجد در استان گلستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: استفاده از ابزار هنر در جهت ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی، ایرانی در جامعه، جهت‌دهی به گرایش‌های هنری در حوزه فیلم، حرکت به سمت تولید آثار با موضوع سبک زندگی اسلامی، ایرانی،‌ ورود اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به حوزه فیلم و استفاده بیشتر از قابلیت‌های آن، بسط و گسترش حوزه فیلم‌سازی از طریق تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و تولید و خلق آثار هنری دینی و حرکت به سمت کارآفرینی هنری از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در پایان خاطرنشن کرد: علاقه‌مندان آثار خود را در قالب کلیپ، فیلم و تولیدات هنرهای دینی به‌ صورت فیلم کوتاه یک تا پنج‌ دقیقه‌ای به نشانی گلستان، گرگان، انتهای بلوار بهارستان، جنب اداره کل آموزش و پرورش، مجتمع فرهنگی بهارستان، دبیرخانه سومین جشنواره فیلم کوتاه طنین بچه‌های مسجد ارسال کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق