تصاویر اسمارت‌فون موتورولا وان پرو با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه منتشر شد


ماه گذشته اسمارت‌فون موتورولا وان ویژن روانه بازار شد. این گوشی اقتصادی با مشخصاتی بعضا چشمگیر در دسترس مشتریان قرار گرفت و با بهره‌گیری از پلتفرم اندروید وان به سیستم‌عاملی نزدیک به نسخه خام اندروید مجهز شد. همچنین این هندست از به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت 3 سال و آپدیت‌های اندروید طی مدت 2 سال بهره‌مند خواهد شد. چند روز پیش تصاویری از...

ماه گذشته اسمارت‌فون موتورولا وان ویژن روانه بازار شد. این گوشی اقتصادی با مشخصاتی بعضا چشمگیر در دسترس مشتریان قرار گرفت و با بهره‌گیری از پلتفرم اندروید وان به سیستم‌عاملی نزدیک به نسخه خام اندروید مجهز شد. همچنین این هندست از به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت 3 سال و آپدیت‌های اندروید طی مدت 2 سال بهره‌مند خواهد شد. چند روز پیش تصاویری از اسمارت‌فون معرفی نشده موتورولا وان اکشن لو رفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این گوشی طی ماه آینده عرضه می‌شود و از ظاهری دقیقا مشابه با موتورولا وان ویژن برخوردار است. البته این 2 هندست در برخی جنبه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. موتورولا وان اکشن مجهز به دوربین پشتی سه‌گانه است؛ در حالی‌که پنل پشتی موتورولا وان ویژن تنها از 2 دوربین میزبانی می‌کند.

تصاویر اسمارت‌فون موتورولا وان پرو با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه منتشر شد

موتورولا وان اکشن علی‌رغم برخورداری از یک حسگر اضافی با برچسب قیمتی ارزان‌تری به فروش خواهد رفت و این موضوع از بدنه پلاستیکی دستگاه و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن ناشی می‌شود. موتورولا وان ویژن از مواداولیه مرغوب‌تر نظیر شیشه بهره گرفته و مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است.

براساس شایعات، گوشی موتورولا وان پرو سومین عضو خانواده موتورولا وان به‌شمار می‌آید. ماه گذشته نیز به چنین موضوعی اشاره شد. امروز وب‌سایت CashKaro (به نقل از سایت Android Police) تصاویری از اسمارت‌فون موتورولا وان پرو با ماژول دوربین مستطیلی‌شکل شامل 4 دوربین در پشت دستگاه را منتشر کرد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی بوده و ناچ قطره‌ای‌‌شکل نیز در قسمت فوقانی آن تعبیه شده است. در قسمت تحتانی گوشی نیز یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون به چشم می‌خورد. بعلاوه گفته شده که موتورولا وان پرو مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. با توجه به تصاویر لو رفته به‌نظر می‌رسد که این گوشی با رنگ‌های مشکی، طلایی و بنفش عرضه خواهد شد.

تصاویر اسمارت‌فون موتورولا وان پرو با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه منتشر شد

تصاویر موتورولا وان پرو در 3 مدل رنگی مختلف

در حالی‌که توان پردازشی 2 مدل دیگر موتورولا وان از طریق تراشه اگزینوس 9609 تامین می‌شود؛ اما این‌بار احتمالا شاهد به‌کارگیری تراشه‌ای قدرتمندتر در مدل پرو خواهیم بود. از جنبه طراحی، موتورولا وان پرو در مقایسه با 2 برادر دیگر خود از ظاهر بسیار ممتازتری برخوردار است و این هندست بسته به مشخصات خود احتمالا می‌تواند به جذاب‌ترین هندست تولید شده توسط موتورولا طی سال جاری تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها