خیزش گردوغبار در مناطق شرقی همدان


خیزش گردوغبار در مناطق شرقی همدان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ادامه روند افزایشی دما در هفته آینده و خیزش گردوغبار رقیق در مناطق شرقی استان خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر مطرح کرد: اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهد بود و این وضعیت جوی تا ۵ روز دیگر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا ۵ روز آینده پدیده مهمی پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: با توجه به خیزش گردوغبار در برخی از مراکز کشور، استان همدان نیز میزبان این پدیده خواهد بود که خیزش آن در مناطق شرقی استان بیشتر است.

باقری‌شکیب تصریح کرد: دمای هوا نیز از امروز تا روز جمعه تغییر محسوسی نخواهد داشت اما از روز جمعه شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود به طوریکه هفته بعد همدانی‌ها هفته گرم بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: روند افزایشی دما در هفته آینده ادامه خواهد داشت به طوریکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا از ۱۱ تا ۳۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه دمای فعلی هوا ۲۴ درجه سانتیگراد است، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و ملایر با ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بهار با ۹ درجه خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)