فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه تلمبار شده است


فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه تلمبار شده است

شهردار کرمانشاه گفت: با تسهیل شرایط سرمایه گذاری و تسریع در صدور مجوزها، برای حضور سرمایه گذاران سنگ در کرمانشاه تمام خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سعید طلوعی در همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه که امروز (۲۹ خرداد) با حضور جمعی از مسئولان و سرمایه گذاران در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای امروز سرمایه گذاری مبنای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت در همه کشورها است و شهر ما نیز از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: شهر کرمانشاه زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه گذاری، تحول و پیشرفت دارد، اما برای تحقق آن نیاز به همدلی، حرکت جمعی و کار گروهی داریم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در کنار ظرفیت‌های زیرساختی، مدیریت شهری کرمانشاه هم نگاه بلندی نسبت به سرمایه گذاری و مشارکت دارد و فضای لازم را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: در مدیریت شهری این دغدغه، عزم و اراده را داریم که از سرمایه گذاران استقبال کرده تا بتوانیم کارهای بزرگی را در شهرمان انجام دهیم.

طلوعی در ادامه خطاب به سرمایه گذاران گفت: از جانب مدیریت شهری و مسئولان کرمانشاه قول می‌دهم با تسهیل شرایط سرمایه گذاری و تسریع در صدور مجوزها، برای حضور سرمایه گذاران سنگ تمام بگذاریم.

وی اعلام کرد: سعی خواهیم کرد تا شرایط را برای سرمایه گذاران بگونه ای فراهم کنیم تا از سرمایه گذاری خود انتفاع برده و از سوی دیگر ما نیز شاهد تحول و آباد شدن شهرمان شویم.

وی اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه تلمبار شده و از آنها استفاده نشده، لذا اینها فرصت‌هایی مهم برای حضور سرمایه گذاران هستند.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع اداری، تسهیل و سرعت بخشی به فعالیت سرمایه گذاران، کارگروهی را در شورای شهر تشکیل خواهیم داد.

طلوعی در خاتمه به ظرفیت‌های کرمانشاه همچون هم مرزی با کشور عراق، شرایط آب و هوایی مناسب و… اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه گذاران به ما اعتماد کنند، چرا که هدف ما آباد کردن شهر است و به همراهی سرمایه گذاران برای این مهم نیاز داریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش