پاسخ محسن خلیلی به اتهام بزرگ میناوند


سرپرست یا همان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به هجمه‌هایی که علیه او صورت گرفته پاسخ داد و عنوان کرد عده‌ای چشم به جایگاه او دارند. به گزارش تابناک ورزشی، در جریان اعتراضاتی که هواداران پرسپولیس به رفتن برانکو داشتند،...

سرپرست یا همان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به هجمه‌هایی که علیه او صورت گرفته پاسخ داد و عنوان کرد عده‌ای چشم به جایگاه او دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان اعتراضاتی که هواداران پرسپولیس به رفتن برانکو داشتند، محسن خلیلی سرپرست این تیم در فصل اخیر در جمع آن‌ها حضور پیدا کرد تا به نوعی معترضان را دعوت به آرامش کند و پیرامون حواشی ایجاد شده به صحبت بپردازد، ولی در زمانی که او مشغول صحبت با تماشاگران بود، خبری منتشر شد که خلیلی عنوان کرده افشین قطبی و علی دایی جزو گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس هستند و این اعتراضات به نوعی موجب می‌شود که یکی از آن‌ها به این تیم نیاید.

این خبر با وجود اینکه از سوی خلیلی رد شد، اما واکنش‌هایی به همراه داشت که یکی از آن‌ها از سوی مهرداد میناوند، بازیکن سابق سرخ‌پوشان بود و او در ویدئویی خلیلی را متهم به اطلاع از اتفاقات درون باشگاه کرد و تاکید داشت اگر خلیلی اخباری از این مسائل دارد و به هواداران منعکس نمی‌کند، خیانت کرده است. محسن خلیلی به هجمه‌هایی که علیه او صورت گرفته، پاسخ داد.

هواداران را عصبی‌تر کردند

صحبت‌های شب گذشته آقای مهرداد میناوند در فضای مجازی که موجب شد تا یک سری اتفاقات جلوی درب باشگاه بیفتد و بجای اینکه پیشکسوتان ما، هواداران را دعوت به آرامش کنند، بیشتر جریحه دارشان کردند و موجب شدند خیلی عصبانی‌تر و ناراحت‌تر مقابل در باشگاه باشند و اتفاقات ناگواری بیفتد.

چرا نباید حرف مدیرعامل را گوش دهیم؟

انتظاری که از آقای میناوند داشتم، این بود که وقتی رک و صریح می‌آید تهمت خیانت به من می‌زند، در رابطه با مسئله‌ای که می‌گویند «اگر شما خبر داشتید و می‌دانستید، باید می‌آمدید به همه می‌گفتید یا برای آرامش هواداران باید پست می‌گذاشتید وگرنه خائن هستید»، این جمله را باید بگویم که خودِ شخص شما آقای میناوند، خیلی از باشگاه حمایت کردید و گفتید تا دو روز قبل هم از باشگاه حمایت می‌کنم، ولی گول خوردم یا هر چیز دیگر! ما چطور نباید حرف مدیرعامل را گوش دهیم؟ هر اتفاقی افتاده در حیطه وظایف من نبوده است.مگر سال‌های گذشته آقایان خوردبین ، پیروانی، قنبرپور، زادمهر، پنجعلی و … دخل و تصرفی در عقد قرارداد با سرمربی داشتند ؟

اگر عکس من با قطبی را داشتند، از فوتبال می‌روم

جالب است که آقای میناوند هم بار‌ها و در جا‌های مختلف گفتند عکس آن جلسه‌ای که ایشان با آقای افشین قطبی داشتند را دارم؛ از همین جا از ایشان خواهش می‌کنم اگر دسترسی به این عکس دارند، عکس یا شواهدی دارد که من جلسه‌ای با آقای افشین قطبی یا مدیر برنامه ایشان داشتم را بیاورد و همینجا این شواهد به برنامه شما (آنتن) نشان بدهد؛ اگر این اتفاق افتاد، نه تنها از پرسپولیس می‌روم، بلکه از فوتبال خداحافظی می‌کنم. بار‌ها گفتم که ۱۱ سال است آقای قطبی را ندیدم؛ مدیر برنامه ایشان را نیز ۹-۸ سال قبل در ختم مادر آقای قطبی دیدم؛ اصلا نمی‌دانم چند سال قبل بود، ولی برای من جالب است که نمی‌دانم چه سناریویی چیده می‌شود.

فقط می‌خواهند شخص من را بزنند

این اتفاقات یک سناریوی کثیف و واقعا برنامه‌ریزی شده است که اتاق فکر آن چندین ماه منتظرش بود که اتفاق بیفتد و اگر نگاه کنید، فقط و فقط شخص من را می‌زند؛ همانطور که آقای میناوند گفتند ما دوستان خوبی هستیم و چندین سال است یکدیگر را می‌شناسیم. این اتفاق برای من عجیب بود.پرسپولیس تیمی بوده که از نظر پیشکسوتان شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها داشته و پیشکسوتان چند سالی است که ارتباط خیلی خوبی با تیم دارند و بعد از هواداران، حامیان اصلی هستند و این ارتباط شان خیلی کمک کرده و تیم رقیب نیز به این موضوع اذعان داشته است. من به این صندلی نچسبیدم و فقط برای خدمت به‌عنوان یک پرسپولیسی سعی کردم خدمت کنم.

برانکو گفته بود می‌رود

اگر نگاه کنید، برانکو در صحبت‌های خود گفته چند وقتی است روی این قضیه فکر می‌کنم و برای رفتن تصمیم می‌گیرم. شخصا خیلی امیدوار هستم ادامه همکاری با ایشان رقم بخورد و شنیدم باشگاه خیلی تلاش می‌کند تا برانکو را به جمع ما برگرداند؛ هنوز هم امیدوار هستم، چون کار کردن با آقای برانکو خیلی لذت بخش بود. خبر جدا شدن و رفتن ایشان برای من خیلی دردناک و سخت بود.

تلاش برای برگشت آقای برانکو اصلا به سرپرست تیم مرتبط نمی‌شود. سال گذشته که تمدید قراردادشان در بازی با الجزیره بود، اگر آقای برانکو پیشنهاد بهتری داشت یا تصمیم به رفتن می‌گرفت یا هر اتفاقی می‌افتاد که از تیم جدا می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ سرپرست وقت تیم مقصر می‌شد؟ باید از ایشان یا آقایان کریم باقری و پزشک تیم خرده می‌گرفتیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه