435 کانون فرهنگی هنری مساجد؛ مجری برنامه‌های اوقات فراغت در اردبیل


435 کانون فرهنگی هنری مساجد؛ مجری برنامه‌های اوقات فراغت در اردبیل

سقا با اعلام اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 435 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: جشن‌های دهه کرامت با همکاری دستگاه‌ها نیز به عنوان کارویژه کانون‌های استان برگزار می‌شود.

«نادر سقا» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری برنامه های اوقات فراغت در ۴۳۵ کانون فرهنگی هنری مسجد استان اردبیل، اظهار کرد: به منظور بهره گیری از ظرفیت دیگر دستگاه ها تلاش کردیم که با سازمان هایی همچون آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاهم نامه همکاری به امضا برسانیم.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته با برخی از دستگاه ها قرار شد، سالن های اقامتی آن دستگاه ها با تخفیف ویژه در اختیار بچه های مساجد قرار بگیرد و پیش بینی می کنیم که دو هزار نفر در برنامه های اردویی کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت کنند. ضمن اینکه بعد از پایان ایام اوقات فراغت از کانون های برتر در این زمینه تقدیر به عمل می آید.

سقا همچنین به اجرای برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و همچنین ولادت امام رضا(ع) با همکاری و مشارکت دیگر دستگاه ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...