استاندار گلستان: بانک‌ها اعطای تسهیلات مسکن به سیل‌زدگان را سرعت دهند


استاندار گلستان: بانک‌ها اعطای تسهیلات مسکن به سیل‌زدگان را سرعت دهند

استاندار گلستان گفت: از بانک‌ها می‌خواهیم در راستای اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده از سیل هر چه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیده استان تاکنون پرونده ۷ هزار و ۸۱۱ واحد به بانک‌ها ارسال شده و بانک‌ها نیز با ۲ هزار و ۲۵ واحد عقد قرارداد داشته اند.

وی افزود: از بانک‌ها می‌خواهیم در راستای اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا عملیات اجرایی زودتر صورت پذیرد و مردم به خانه‌های خود بازگردند.

حق شناس تصریح کرد: بانک‌ها باید تلاش کنند تا نیمه تیرماه مراحل عقد قرارداد با واحدهای آسیب دیده استان پایان پذیرد.

وی گفت: از مجموع واحدهای آسیب دیده استان ۲۸۰۰ واحد تعمیری و ۳۰۵۰ واحد تخریبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تعلق دارد که از خیرین استان و استان‌های معین یعنی خراسان رضوی و گیلان می‌خواهیم در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان به جبران خسارت‌های بخش کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸ هزار و ۹۴۲ پرونده در بخش کشاورزی تشکیل شده و قریب به ۲۴ میلیارد تومان به خسارت دیدگان اعطا شده و تا پایان هفته تلاش داریم ۳۲ میلیارد دیگر به ۳ هزار و ۳۰۰ پرونده پرداخت کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...