گرد و غبار از امروز مهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها


گرد و غبار از امروز مهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود گرد و غبار طی امروز عصر تا پایان روز شنبه در اکثر نقاط استان خبر داد.

«ولی بهره‌مند» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شدید پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: بر این اساس از بعد از ظهر امروز چهارشنبه، ۲۹ خرداد ماه تا پایان روز شنبه در اکثر نقاط استان نفوذ گرد و غبار دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد سالمند، کودکان، زنان باردار، بیماری‌های قلبی عروقی و ریوی و تمام افراد حساس در شرایط فعلی آلودگی هوا در اماکن مسقف حضور داشته باشند و از عبور و مرور حتی‌المقدور پرهیز کنند. همچنین افراد برای حضور در سطح شهر نیز از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند تا شرایط بهبود پیدا کند.

بهره مند اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منطقه امامزاده جعفر در شهرستان گچساران با دمای ۴۱.۸ درجه سانتیگراد و شهر دوگنبدان با دمای ۴۱.۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سی سخت با دما ۱۴.۲ سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403