لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان


لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان

­استاندار گلستان: اگر بانک ها در پرداخت تسهیلات تسریع نکنند به زمستان خواهیم خورد و مردمی که خانه هایشان احداثی است و زیر چادرند با مشکلات بسیار بیشتری روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حق شناس در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با ابراز امیدواری که هفته آینده روال عقد قرارداد‌ها و پرداخت تسهیلات تسریع شود گفت: ۷۵۰۰ واحد احدثی داریم که تاکنون ۱۲۰۰ واحد پی کنی شده است.
استاندار گلستان افزود: به بخش کشاورزی تاکنون ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض پراخت شده است و تا هفته آینده ۳۲ میلیارد تومان بلاعوض دیگر هم پرداخت خواهد شد.
حق شناس درباره پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده نیز گفت: بانک‌ها نیز تاکنون ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده اند.
استاندار گلستان همچنین وعده داد که تا هفته آینده مشکل صدور پروانه رفع خواهد شد.
عزیز الله مهدیان معاون بنیاد مسکن نیز گفت: در استان گلستان ۹۶۰۰ خانوار به بانک‌ها معرفی شده اند که تعداد ۱۲۰۰ فقره عقد قرار داد برای پرداخت تسهیلات تشکیل شده است.
معاون بنیاد مسکن نیز خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات و تقویت ساختار و نیروی انسانی بانک‌ها شد و افزود: همه پرونده‌ها آماده ارسال به بانک‌ها هستند منتهی بانک‌ها ظرفیت پذیرش یکجای آن‌ها را ندارند.
او گفت:: هر مدیر شعبه‌ای برای خودش سلیقه‌ای دارد و گاهی مطابق دستور العمل عمل نمی‌کنند در این میان بانک تجارت و سپه خوب عمل کرده اند به نظرم مدیران استانی بانک‌ها وقت بگذارند و در شعبات حاضر شوند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.
مهدیان در خصوص آب شرب در مناطق سیل زده خوزستان هم گفت: گزارشی در این باره دریافت نشده و هرجا آب شرب نیاز باشد مطمئنا با تانکر یا آب‌های بسته بندی تامین می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول