سید علی موسوی امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان، در خصوص این دیدار که در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران انجام شد؛ اظهار کرد: این نشست با حضور اسماعیل زمانی مدیر عامل اروند، مرتضی شهیدزاده رییس صندوق توسعه ملی، کوروش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان و احمد جمالی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی برگزارشد.

او توسعه و جذب سرمایه گذاری خارجی، رونق تولید و کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی را مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بیان کرد و گفت: حاضرین در این دیدار قول مساعدت و همکاری با منطقه آزاد اروند در زمینه های مطرح شده را دادند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: فرصت های جذب سرمایه گذاری در زمینه گردشگری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موسوی بیان کرد: همچنین مقرر شد، معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان سرمایه گذاری در همایش ها و سفرهای هیات های تجاری خارجی به منطقه آزاد اروند با ما همکاری کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان از برگزاری جلسه آتی در این خصوص با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در هفته پیش رو خبر داد.