بازی Cyberpunk 2077 پایان‌های متفاوتی دارد!


رسانه کلیک – بر اساس بیانیه جدید شرکت «سی دی پروجکت رد»، بازی Cyberpunk 2077 مشابه عنوان ویچر 3 دارای چندین پایان مختلف خواهد بود. در حالی که در شش سال اخیر هیچ حرف و حدیثی از بازی سایبرپانک 2077 به گوش نمی رسید و این عنوان در پشت پرده و سکوت خبری مراحل ساخت […] نوشته بازی Cyberpunk 2077 پایان‌های متفاوتی دارد! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – بر اساس بیانیه جدید شرکت «سی دی پروجکت رد»، بازی Cyberpunk 2077 مشابه عنوان ویچر 3 دارای چندین پایان مختلف خواهد بود.

در حالی که در شش سال اخیر هیچ حرف و حدیثی از بازی سایبرپانک 2077 به گوش نمی رسید و این عنوان در پشت پرده و سکوت خبری مراحل ساخت خود را در استودیوی «سی در پروجکت» طی می کرد، لیکن چند وقتی است که سازندگان روزانه اطلاعات بیشتری از گیم پلی و داستان این اثر را با علاقه مندان به اشتراک می گذارند.

حال در جدیدترین این خبرها، چندی پیش آقای ماتئوس توماسکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، کارگردان ماموریت های بازی Cyberpunk 2077، در جریان مصاحبه اخیر خود با YongYea، رسما از وجود چندین پایان مختلف در این عنوان خبر داد. به بیان دقیق تر، درست مشابه بازی محبوب The Witcher 3، سایبرپانک 2077 نیز پایان‌ های متفاوتی دارد که وقوع هر یک از آن ها به انتخاب های بازیکنان در طول گیم پلی بستگی خواهد داشت.

در ادامه، توماسکیویچ از ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص پایان های مختلف سایبرپانک 2077 از جمله تعداد آن امتناع کرد. با این حال، بد نیست بدانید که عنوان بی نظیر ویچر 3 در مجموع سه پایان اصلی مختلف داشت که تصمیم های شما در طول روند گیم پلی، وقوع هر یک از آن ها را رقم می زد. علاوه بر این، توماسکیویچ بر این باور است که بازیکنان بدون نیاز به قدرت های تقویتی، تنها با دو قدرتی که از همان ابتدای بازی برایشان فعال است، می توانند بخش کمپین بازی را به اتمام برسانند.

بازی Cyberpunk 2077 پایان‌های متفاوتی دارد!

فارغ از وجود پایان های متفاوت در این بازی، به نظر می رسد سایبرپانک 2077 از قابلیت عکس برداری یا همان Photo Mode پشتیبانی نمی کند. هرچند که این موضوع هنوز به طور رسمی توسط سازندگان تایید نشده، اما شواهد امر گویای این موضوع است که توسعه این ویژگی به همین راحتی نیست و با وجود اینکه سی دی پروجکت رد تمایل زیادی به خلق این قابلیت دارد، اما ظاهرا خبری از این قابلیت در بازی نخواهد بود.

در دیگر خبرهای مرتبط با سایبرپانک 2077، چندی پیش مدیر ارشد طراحی ماموریت های بازی به نام پاول ساسکو به احتمال این عنوان مورد انتظار برای کنسول های نسل بعدی ایکس باکس و پلی استیشن اشاره کرد (احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول های نسل آینده).

گفتنی است؛ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 99 (16 آوریل 2020) روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر