خسارات فراوان جانی مزدورن سعودی در جیزان و نجران


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه های مزدوران ارتش سعودی را در محور جیزان واقع در جنوب عربستان حمله کردند. رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاههای مزدوران را در منطقه الملاحیظ در محور جیزان گلوله باران کردند. یک منبع نظامی به شبکه المسیره گفت: رزمندگان یمنی توانستند مقرها و پایگاه های مزدوران سعودی را در الملاحیظ در محور جیزان به تصرف درآورند و خسارات جانی فراوانی به آنها وارد کنند و مقادیر زیادی از انواع سلاح و مهمات از آنها به غنیمت بگیرند.

در استان نجران نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با اجرای یک عملیات نظامی هجومی، پایگاه های مزدوران سعودی را در منطقه السدیس هدف قرار دادند و خسارات جانی فراوانی به آنها وارد و مقادیری از تجهیزات نظامی آنها را نیز منهدم کردند. از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران ارتش سعودی را در پیشروی به پایگاه های مجاهدان یمنی در منطقه مربع الحمال ناکام گذاشتند.
همچنین پایگاه موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در پایگاه نظامی عاکفه در نجران را نیز هدف یک فروند موشک «زلزال 1» قرار دادند و شماری از آنها را نیز زخمی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !