فیلم تهدید مسلحانه هرکول ایرانی در مسابقات لبنان / عرب ها به روی او اسلحه کشیدند


فیلم تهدید مسلحانه هرکول ایرانی در مسابقات لبنان / عرب ها به روی او اسلحه کشیدند

رکنا: پس از ناکامی در مسابقات NPC لبنان، مرتضی مشایخ قهرمان دسته 212 پوندی‌های کشورمان از پشت پرده تهدید با اسلحه عرب ها و امریکایی ها گفت. این ورزشکار مازندرانی چند هفته بعد از این مسابقات، جایزه بزرگ چین را گرفت و بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پس از ناکامی در مسابقات NPC لبنان، مرتضی مشایخ قهرمان دسته 212 پوندی های کشورمان این بار اما در مسابقات جایزه بزرگ چین بر سکوی نخست ایستاد. گفت و گوی اختصاصی رکنا با این قهرمان مازندرانی کشورمان را در ذیل مشاهده می فرمایید.
میزان آمادگی‌ام در لبنان؟
به نظرم وضعیت خیلی خوبی داشتم، با 96‌ کیلوگرم وزن روی باسکول هم کات عضلانی مناسب و هم حجم قابل‌ قبولی را ساخته و از هر‌ نظر خود را مهیای رقابت کرده بودم. ولی متاسفانه با برنامه‌ریزی بد مسئولان مسابقه نتوانستم اقدامات نهایی قبل از روی استیج رفتن (از قبیل خوردن قرص‌های محرک و رساندن دم عضلانی به حداکثر مقدار خود) را انجام دهم. بد نیست بدانید که پیش از شروع مسابقه تنها ده‌ دقیقه برای رنگ‌ زدن (که آن هم فقط یک‌بار و با یک رنگ بی‌کیفیت صورت گرفت) و دم‌ انداختن عضلاتم زمان داشتم.
وضعیت داوری و حواشی؟
همانطور که می‌دانید داوران پرورش‌اندام باید به گونه‌ای مستقر شوند که روی رأی یکدیگر اشراف و دید نداشته باشند اما در تورنمنت بیروت شاهد بودیم که پنج داور (که البته در مقررات رقابت‌های حرفه ای IFBB تعداد داوران باید هفت‌نفر باشد) پشت یک میز حدوداً سه‌ متری و کاملاً چسبیده به یکدیگر نشسته بودند. از طرفی دو تن از داوران اصلی که عضو باشگاه اکسیژن کویت هستند به همراه یک گروه مافیای کامل (که همانطور که خودتان هم تصاویرشان را دیدید با اسلحه در سالن مسابقه حضور داشتند) یک جریان قانون‌شکن را به راه انداخته بودند که نتیجه آن با توجه به اصالت عرب سه داور دیگر و حضور نداشتن داوری از کشورهای اروپایی، در نهایت خورده‌شدن حق بچه‌های کشورمان را در پی داشت.
رقابت جایزه‌بزرگ چین؟
به جرأت می‌توانم بگویم که این مسابقه منظم‌ترین تورنمنتی بود که تا به‌حال در آن شرکت کرده بودم. همه‌چیز دقیقاً سر ساعت مقرر برگزار شده و تمام امکاناتی که لازم داشتیم را هم مسئولان مسابقه در اختیارمان گذاشته بودند.
دوراهی ناک و اِن‌پی‌سی؟
اجازه بدهید این موضوع را بدین شکل باز کنم، خب همانطور که می‌دانید من خودم عضو کمپانی ان‌پی‌سی هستم و اگر قرار بر آن بود که ویزای آمریکایم صادر شده و در رقابت‌هایی که در این کشور برگزار می‌شود شرکت کنم، از آن‌ جا که حضور در مسابقات فدراسیون ناک برایم مشکل‌ساز می‌شد، قید حضور در این رقابت‌های جایزه‌بزرگ را می‌زدم؛ اما حالا که این امر محقق‌شدنی نیست پس با توجه به هزینه‌های سرسام‌ آور ورزش پرورش‌ اندام، حضور در این تورنمنت‌ها می‌تواند کمی از بار روحی و مالی ورزشکاران بکاهد.
برنامه‌ام برای مسابقات آینده لیگ‌حرفه ای؟
بعد از هشت‌ماهی که مرتب در رژیم مسابقه بودم و به همراه مربی زحمتکشم علی نعمتی تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتم، قصد دارم حداقل شش‌ ماه به بدنم استراحت دهم و پس از آن شرکت در مسابقات را از سر خواهم گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن