امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان فراهم شد


امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان فراهم شد

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی 2020 متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی 2020 متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

وی افزود: به تمام مشتریان عزیز اطمینان می‌دهیم که با استفاده از پنل کاربری مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام درخواست‌های مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت: مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی می‌توانند علاوه بر ارائه درخواست‌های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست‌های پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...