به گزارش افکارنیوز،

عبدالرسول فتاح در مورد اینکه آنها ادعا دارند عباس بوعذار با وجود داشتن قرارداد به فولاد خوزستان پیوسته است، گفت: بوعذار با ما قرارداد دارد و از طرف دیگر سربازی او تمام نشده است. از او بپرسید چطور قرارداد بسته است.باشگاهی که با او قرارداد بسته نباید استعلام بگیرد که او چه وضعیتی داشته است.

وی در مورد اینکه شاید بوعذار کسری خدمت داشته است تصریح کرد: خیر هیچ کسری نداشته است. من مدیرعامل یک باشگاه نظامی هستم و اگر این مسائل را ندانم که نمی‌توانم کار کنم. او بازیکن نفت تهران بود. ما ماه پنجم سال 96 فسخ قرارداد او را از نفت تهران گرفتیم. بوعذار قرارداد بست و برای ما بازی کرد. او ماه هفتم سال 96 سرباز شد. وقتی بازیکن سربازی‌اش تمام می‌شود باید به قراردادش ادامه دهد. او قبل از سربازی قرارداد داشت و باید به قراردادش ادامه دهد. از سوی دیگر او هنوز دوماه از خدمتش باقی مانده است. وقتی ما بعد از بازی‌ها به او مرخصی دادیم که در ادامه به یگان خدمتی‌اش بازگردد. چطور می‌شود که بعدا با فولاد قرارداد می‌بندید و دیگر در باشگاه پیداش نمی‌شود تا وضعیت قرارداد و خدمتش مشخص شود. قرارداد او به هیچ این بازیکن هنوز 2 ماه سربازی دارد. از شنبه تمرینات ما آغاز می‌شود و اگر او نیاید غیبتش را می‌زنیم. البته معاونت حقوقی ما درخواست کرد با مسئولان فولاد صحبت کند تا این مسئله دوستانه حل شود.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در ادامه عنوان کرد:‌ اگر سربازی بوعذار تمام شده او نباید کارهایش را پیگیری کند و تعیین وضعیت شود؟ اصلا شاید او اضافه خدمت داشت. بوعذار پسر بسیار خوب و مودبی است که برای تیم ما خیلی زحمت کشید اما آن باشگاه نباید این تخلف را انجام می‌داد. کاری به بوعذار نداریم و او را دوست داریم اما هر چیزی حساب و کتاب دارد.

وی در مورد اینکه در صورت اتمام خدمت بوعذار چقدر با فجر سپاسی قرارداد دارد، تصریح کرد: او دو ماه قبل از شروع خدمتش با ما قرارداد 2 ساله بست. او بعد از سربازی باید به قراردادش ادامه دهد.