شایعه: پلی‌استیشن 5 از کنسول بعدی ایکس‌باکس قدرتمندتر است


شایعه: پلی‌استیشن 5 از کنسول بعدی ایکس‌باکس قدرتمندتر است

با توجه به کیت‌های توسعه‌دهندگان، به نظر می‌‌رسد پلی‌استیشن 5 از کنسول بعدی ایکس‌باکس که با نام رمزی اسکارلت شناخته می‌شود قدرتمندتر است. سونی: پلی‌استیشن 5 تا یک سال آینده به عرضه نخواهد رسید با اینکه هنوز کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به عرضه نرسیده، از الان جنگ و رقابت همیشگی بین آن‌ها آغاز شده است. هفته‌ی قبل، پیش از E3 گزارشی به...

با توجه به کیت‌های توسعه‌دهندگان، به نظر می‌‌رسد پلی‌استیشن 5 از کنسول بعدی ایکس‌باکس که با نام رمزی اسکارلت شناخته می‌شود قدرتمندتر است.

با اینکه هنوز کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به عرضه نرسیده، از الان جنگ و رقابت همیشگی بین آن‌ها آغاز شده است. هفته‌ی قبل، پیش از E3 گزارشی به نقل از خبرنگار گیم‌اینفورمر منتشر شد که از قوی‌تر بودن پلی‌استیشن 5 نسبت به ایکس‌باکس اسکارلت حکایت داشت، درست همانند ابتدای نسل هشتمی که در آن قرار داریم. حال شایعات دیگری با همین مضمون به گوش می‌رسد که ظاهراً از بازی‌سازان نشأت گرفته است.

سردبیر سابق IGN یعنی «کولین موریارتی» (Colin Moriarty) در پادکست خود اعلام کرده که با توسعه‌دهندگان متعددی که با کیت‌های هر دو کنسول کار کرده‌اند صحبت داشته است و همه‌ی آن‌ها موافق بوده‌اند که از لحاظ قدرت خالص، پلی‌استیشن 5 بهتر از ایکس‌باکس اسکارلت است.

به هر حال، نمی‌توان به چنین شایعاتی اعتماد کرد هرچند اخیراً بسیار مشابه آن را می‌شنویم. باید حداقل تا معرفی و اعلام مشخصات این دو کنسول صبر کرد اگرچه تا قدرت آن‌ها را در عمل مشاهده نکنیم، نمی‌توان به دید درستی رسید و قضاوت درستی داشت.

شایعه: پلی‌استیشن 5 از کنسول بعدی ایکس‌باکس قدرتمندتر است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس