بازی Cyberpunk 2077: شخصیت کیانو ریوز بیشترین دیالوگ را بین تمامی شخصیت‌ها به‌جز V دارد


بازی Cyberpunk 2077: شخصیت کیانو ریوز بیشترین دیالوگ را بین تمامی شخصیت‌ها به‌جز V دارد

شخصیت کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 یعنی «جانی سیلورهند» (Johnny Silverhand) قرار است در طول بازی بسیار با بازیکنان گفت‌وگو کند. کیانو ریوز چگونه به نقش‌ جانی سیلورهند در بازی Cyberpunk 2077 رسید؟ دیگر تاکید بر اینکه مشخص شدن حضور کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 و همچنین اعلام تاریخ انتشار آن توسط وی یکی از غافل‌گیرکننده‌ترین اتفاقات E3...

شخصیت کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 یعنی «جانی سیلورهند» (Johnny Silverhand) قرار است در طول بازی بسیار با بازیکنان گفت‌وگو کند.

دیگر تاکید بر اینکه مشخص شدن حضور کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 و همچنین اعلام تاریخ انتشار آن توسط وی یکی از غافل‌گیرکننده‌ترین اتفاقات E3 2019 بود، تکراری شده است و اکنون به جزئیات بیشتری از نقش وی در این عنوان دست پیدا کرده‌ایم.

جانی سیلورهند بیشترین خط‌های دیالوگ را بین تمامی شخصیت‌ها به غیر از شخصیت اصلی خواهد داشت. موسس استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt RED) یعنی «مارسین ایوینسکی»‌ (Marcin Iwinski) در گفت‌وگو با گیم‌اسپات راجع به نقش کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرده است. وی می‌گوید که کیانو به مدت 15 روز مشغول ضبط دیالوگ‌هایش بوده است. مشخص هست که سی‌دی پراجکت رد کیانو ریوز را بی‌دلیل برای نقش جانی سیلورهند انتخاب نکرده و برای این شخصیت برنامه‌ی ویژه‌ای داشته است.

Cyberpunk 2077 در 16 آپریل 2020 مصادف با 28 فروردین 1399 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و حتی احتمال عرضه‌اش بر روی پلتفرم استریمینگ گوگل یعنی استادیا وجود دارد. همچنین قرار است در ماه آگوست تریلر جدیدی از گیم‌پلی این عنوان به نمایش گذاشته شود.

بازی Cyberpunk 2077: شخصیت کیانو ریوز بیشترین دیالوگ را بین تمامی شخصیت‌ها به‌جز V دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی