دیوید تننت و هِیلی اتوِل به جمع بازیگران سریال Criminal نتفلیکس پیوستند


دیوید تننت و هِیلی اتوِل به جمع بازیگران سریال Criminal نتفلیکس پیوستند

ستارگان سریالی مارول، دیوید تننت (از سریال Jessica Jones) و هیلی اتول (از سریال Agent Carter) اکنون در سریال Criminal نتفلیکس همبازی یکدیگر خواهند شد. تننت که از بازیگران معروف بریتانیایی به شمار می‌رود و پیش از این در چندین سریال شناخته شده همچون Doctor Who و Broadchurch ایفای نقش کرده بود، در فصل اول سریال جسیکا جونز شخصیت منفی Kilgrave را ایفا...

ستارگان سریالی مارول، دیوید تننت (از سریال Jessica Jones) و هیلی اتول (از سریال Agent Carter) اکنون در سریال Criminal نتفلیکس همبازی یکدیگر خواهند شد.

تننت که از بازیگران معروف بریتانیایی به شمار می‌رود و پیش از این در چندین سریال شناخته شده همچون Doctor Who و Broadchurch ایفای نقش کرده بود، در فصل اول سریال جسیکا جونز شخصیت منفی Kilgrave را ایفا می‌کرد. هیلی اتول نیز پس از بازی در نقش پگی کارتر اولین قسمت فیلم کاپیتان امریکا، به مدت دو سال در سریال تلویزیونی اختصاصی همین شخصیت بازی کرد.

سریال آنتولوژی و جنایی جدید نتفلیکس، Criminal نام دارد که شب گذشته با انتشار تیزری معرفی شد. تننت و اتول دو بازیگر مهمان سریال خواهند بود که شامل 12 قسمت 45 دقیقه‌ای است. هر 3 قسمت در چهار کشور مختلف سپری می‌شود: فرانسه، اسپانیا، آلمان و بریتانیا. از نویسندگان، بازیگران و کارگردانان مختص به هر کشور برای ساخت سه قسمت استفاده خواهد شد و تمامی قسمت‌ها نیز در درون اتاق بازجویی پلیس روایت خواهند شد. به علاوه زبان بومی هر کشور نیز لحاظ شده و به طور مثال سه قسمت کشور فرانسه، با زبان فرانسوی نشان داده می‌شوند.

دیوید تننت و هیلی اتول نیز به همین دلیل در قسمت‌های مخصوص به کشور بریتانیا همراه با کلیر-هپ اشتی و یوسف کرکور بازی خواهند کرد که جرج کِی (نویسنده سریال موفق Killing Eve) و جیم فیلد اسمیت (کارگردان فیلم She’s Out Of My League) نوشتن قسمت‌های آن را بر عهده گرفته‌اند. بنا به اطلاعات منتشر شده توسط Entertainment Weekly این دو به عنوان خالقین سریال نیز معرفی شده‌اند.

در انتها باید اشاره کرد که در خبر مربوطه هنوز خلاصه داستان رسمی و یا تاریخ پخش دقیقی برای سریال Criminal اعلام نشده اما گفته شده است که به احتمال قوی نتفلیکس پاییز سال میلادی جاری تمامی قسمت‌ها را منتشر خواهند شد.

دیوید تننت و هِیلی اتوِل به جمع بازیگران سریال Criminal نتفلیکس پیوستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟