بازی Cyberpunk 2077 به طور حتم دارای چندین پایان مختلف خواهد بود


بازی Cyberpunk 2077 به طور حتم دارای چندین پایان مختلف خواهد بود

در بازی Cyberpunk 2077 تصمیمات کوچک و بزرگ بر روند داستانی و جریان گیم‌پلی تاثیر خواهند گذاشت و عواقب درازمدتی را در بر خواهند داشت. بازی Cyberpunk 2077: شخصیت کیانو ریوز بیشترین دیالوگ را بین تمامی شخصیت‌ها به‌جز V دارد به همین دلیل شکی وجود نداشت که با پایان‌های داستانی مختلفی بسته به انتخاب‌هایی که در طول بازی می‌گیرید و یا تصمیماتی که...

در بازی Cyberpunk 2077 تصمیمات کوچک و بزرگ بر روند داستانی و جریان گیم‌پلی تاثیر خواهند گذاشت و عواقب درازمدتی را در بر خواهند داشت.

به همین دلیل شکی وجود نداشت که با پایان‌های داستانی مختلفی بسته به انتخاب‌هایی که در طول بازی می‌گیرید و یا تصمیماتی که نمی‌گیرید، روبه رو خواهید شد. متاسفانه هنوز مشخص نیست به طور دقیق چند پایان برای بازی Cyberpunk 2077 برنامه ریزی شده و استودیو سی‌دی پراجکت تنها به تایید “وجود چندین پایان مختلف” بسنده کرده است. برای ساخته پیشین استودیو، The Witcher 3: Wild Hunt نیز پایان‌های متفاوتی بسته به انتخاب‌های بازیکن در جریان اتفاقات مهم بازی، شکل می‌گرفت.

علاوه بر آنکه استودیو سی‌دی پراجکت تایید کرد می‌توانید بازی را بدون کُشتن حتی یک نفر به پایان برسانید، در اظهارنظر جدیدی اعلام کردند که می‌توانید بازی Cyberpunk 2077 را بدون ارتقا بدن سایبری Augments خود، بغیر از دو قابلیت ابتدایی که در اختیار تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت، به پایان برسانید.

با توجه به تریلرها و اطلاعات منتشر شده از بخش ارتقا بدن شخصیت V، استفاده نکردن از انواع و اقسام تقویت‌ها کاری بیهوده‌ای به نظر می‌رسد. تقویت‌هایی مختلفی که می‌توانند بر گیم‌پلی بازی نیز تاثیر بگذارند و نمای متفاوتی از آن را ارائه دهند. اما با این حال باز هم سازندگان تصمیم گرفتند تا چنین انتخابی را پیش‌روی آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به تقویت بدن شخصیت نیستند، بگذارد.

در انتها استودیو سی‌دی پراجکت اعلام کرد که هنوز در رابطه با ارائه بخش Photo Mode برای بازی تصمیم قطعی نگرفته است. اگرچه پیش از این در دستور ساخت قرار داشت اما اکنون برنامه‌ای برای ادامه آن ندارند. شاید پس از عرضه بازی به سرانجام برسد و در آپدیتی عرضه شود.

بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ 16 آپریل 2020 منتشر خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 به طور حتم دارای چندین پایان مختلف خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟