بازی Luigi’s Mansion 3 در ربع چهارم سال 2019 منتشر خواهد شد


بازی Luigi’s Mansion 3 در ربع چهارم سال 2019 منتشر خواهد شد

بازی Luigi’s Mansion 3 که در آن وطیفه مبارزه با ارواح را دارید در ربع چهارم سال 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. E3 2019: تریلر جدید و با جزئیاتی از بازی Luigi’s Mansion 3 منتشر شد در کنفرانس نینتندو در E3 2019 این کمپانی به طور مفصل به معرفی بازی‎های جدیدش پرداخت و تاریخ انتشار آن‎ها را مشخص کرد. تاریخ دقیق انتشار بازی‎های Daemon X...

بازی Luigi’s Mansion 3 که در آن وطیفه مبارزه با ارواح را دارید در ربع چهارم سال 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در کنفرانس نینتندو در E3 2019 این کمپانی به طور مفصل به معرفی بازی‎های جدیدش پرداخت و تاریخ انتشار آن‎ها را مشخص کرد. تاریخ دقیق انتشار بازی‎های Daemon X Machina ،Link’s Awakening و بازی Animal Crossing: New Horizons که با تاخیر منتشر می‎شود مشخص شدند. با این حال تنها چیزی که از بازی Luigi’s Mansion 3 که یکی از اصلی‎ و مهم‎ترین بازی‎های سوییچ است گفته شد، این بود که این بازی در سال 2019 منتشر خواهد شد. امروز کمپانی نینتندو تقویمی از تاریخ انتشار بازی‎هایش منتشر کرده است که ابهامات را تا حدودی بر طرف می‎کند.

همانطور که در تقویم زیر می‎بینید بازی Luigi’s Mansion 3 برای انتشار در ربع چهارم سال 2019 برنامه ریزی شده است که به این معنی است که انتشار بازی بین سپتامبر تا دسامبر اتفاق می‎افتد. لازم به ذکر است که مبنای این تقویم تقویم یک سال کامل است و نباید آن را با تقویم اقتصادی (fiscal calendar) اشتباه گرفت. چون بازی‎های دیگری برای انتشار در ماه سپتامبر برنامه‎‌ریزی شده‎اند احتمال انتشار بازی Luigi’s Mansion 3 در این ماه بسیار کم است. به علاوه از آن جایی که بازی تقریبا در ژانر ترسناک یا شبح‎وار دسته‎بندی می‎‌‎شود ماه اکتبر به دلیل هالووین انتخاب خوبی برای زمان انتشار این بازی خواهد بود. بازی Pokemon در ماه نوامبر منتشر خواهد شد و احتمالش بسیار کم است که نینتندو بخواهد بازی دیگری همزمان با آن منتشر کند. البته از آن‎جایی که بازی Super Smash Bros. Ultimate سال قبل در دسامبر منتشر شد احتمال انتشار بازی Luigi’s Mansion 3 در ماه پایانی سال 2019 هم وجود دارد. بازی Luigi’s Mansion 3 در تاریخی نامشخص در سال 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Luigi’s Mansion 3 در ربع چهارم سال 2019 منتشر خواهد شد

نظر شما درباره بازی Luigi’s Mansion 3 چیست؟ آیا جلوه‎های اضافه شده به بازی در تریلر نظر شما را جلب کرد؟

بازی Luigi’s Mansion 3 در ربع چهارم سال 2019 منتشر خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا