نویسنده ادبیات کودک سوئد با مخاطبان خود به گفت‌وگو می‌نشیند


نویسنده ادبیات کودک سوئد با مخاطبان خود به گفت‌وگو می‌نشیند

نویسنده: گروه خبر کتابکهمزمان با هفته فرهنگی نوردیک در تهران، اُسا لیند، نویسنده سوئدی در نشستی با مخاطبان خود به گفت‌وگو می‌نشیند. این برنامه در دو بخش گفت‌وگو در ساعت 18 و قصه‌خوانی برای کودکان 9تا 12 سال در ساعت19:30 در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود. اُسا لیند در بخش اول، به همراه مهدی رجبی و فرزاد فربد درباره ادبیات سوئد، علاقه‌مندی کودکان و...

همزمان با هفته فرهنگی نوردیک در تهران، اُسا لیند، نویسنده سوئدی در نشستی با مخاطبان خود به گفت‌وگو می‌نشیند.

این برنامه در دو بخش گفت‌وگو در ساعت ۱۸ و قصه‌خوانی برای کودکان ۹تا ۱۲ سال در ساعت۱۹:۳۰ در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.
اُسا لیند در بخش اول، به همراه مهدی رجبی و فرزاد فربد درباره ادبیات سوئد، علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به ادبیات و عوامل موثر بر آن به گفت‌وگو می‌نشینند و چالش‌های نویسندگی از دیدگاه این دو نویسنده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخش دوم، از مجموعه داستان «گرگ ماسه‌ای» انجام می‌شود. این مجموعه که از زبان سوئدی به همراه کپی‌رایت به زودی روانه بازار می‌شود در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت مهم‌ترین جایزه ادبیات سوئد «نیلز هالگرشون» شده است.

این مجموعه داستان، ماجرای دوستی گرگ خردمند ماسه‌ای است که به سوال‌های مطرح شده و روزمره کودک این داستان پاسخ می‌دهد و با پرسش‌هایی او را به سوی مسائل مهم‌تری سوق می‌دهد.

یادآوری می‌شود روز یک‌شنبه ۲ تیرماه هم نشست «ادای احترام به کتاب‌های کودکان» با سخنرانی آسا لیند در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر