اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده


اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اختصاص حدود چهار میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت مسکن مددجویان آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد در جلسه هماهنگی ساخت مسکن نهادهای حمایتی، افزود: این اعتبار برای ساخت مسکن ۴ ١ ۵ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است و به‌زودی بخش دیگری از اعتبار پیش‌بینی‌شده برای کمک به ساخت مسکن سیل‌زدگان به این استان اختصاص می‌یابد.

وی تعداد منازل آسیب‌دیده از خسارت سیل در استان را بیش از ۷۵۰ واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: حجم بیشتر این آسیب‌ها در مناطق روستایی استان واردشده است.
وی بابیان اینکه تمامی واحدهای مددجویان این نهاد تحت پوشش بیمه حوادث هستند، افزود: تاکنون خسارت ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بیمه پرداخت‌شده است که برای ساخت واحدها صرف می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر سامان‌دهی برنامه‌ها در ساخت منازل مددجویان آسیب‌دیده این نهاد، گفت: با توجه به اینکه فصل سرما در استان خراسان شمالی زود آغاز می‌شود، لذا باید با هماهنگی و دقت نظر بیشتری در این حوزه عمل کرد.
الهی راد همچنین با اشاره به روستاهای آسیب‌دیده از رانش زمین نیز اضافه کرد: اسامی خانواده‌های این روستاها نیز باید در سامانه بنیاد مسکن ثبت شود.
وی با تأکید بر اینکه پروژه واحدهای خسارت‌دیده باید تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود، افزود: امیدواریم در برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده، با استفاده حداکثری از ظرفیت تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن و کمک‌های کمیته امداد و مردم نیکوکار در یک اقدام انقلابی و جهادی شاهد تسریع در ساخت مسکن مددجویان باشیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط