با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شوید


با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شوید

تفریح و سرگرمی در تهران - در شهری مانند تهران که در بسیاری از مواقع تنها صحبت از شلوغی و آلودگی هوای آن به گوش میرسد، امکانات و شرایط تفریحی بسیار عالی و منحصر به فردی به چشم می‌خورد که می‌تواند بهترین روز‌های زندگی را برایتان به ارمغان آوردند. تفریح در تهران می‌تواند گاهی کاملا هیجان انگیز باشد و گاهی آرامش بخش؛ تمام این‌ها به انتخاب هایتان...

تفریح و سرگرمی در تهران - در شهری مانند تهران که در بسیاری از مواقع تنها صحبت از شلوغی و آلودگی هوای آن به گوش میرسد، امکانات و شرایط تفریحی بسیار عالی و منحصر به فردی به چشم می‌خورد که می‌تواند بهترین روز‌های زندگی را برایتان به ارمغان آوردند. تفریح در تهران می‌تواند گاهی کاملا هیجان انگیز باشد و گاهی آرامش بخش؛ تمام این‌ها به انتخاب هایتان بستگی دارد. در ادامه چند مورد از هیجان انگیزترین گزینه‌ها برای تفریح در تهران را معرفی خواهیم کرد.

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدهیجان انگیزترین تفریح در تهران برای کودکان

از مهم‌ترین افرادی که در طول سفر باید به آن‌ها توجه ویژه داشت، کودکان می‌باشند و خوشبختانه در بین امکانات تفریحی در تهران می‌توانید گزینه‌های مناسبی را برای این گروه سنی انتخاب کنید.
با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدپارک ژوراسیک

علاقه به اژد‌ها و دایناسور در اغلب افراد و در تمام گروه‌های سنی به چشم میخورد، اما کودکان علاقه‌ی خاصی به آن‌ها داشته و این مساله در نوع فیلم و کارتون‌های پرطرفدار آن‌ها براحتی مشخص میشود. به همین خاطر پارک ژوراسیک می‌توانید یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریح در تهران برای آن‌ها محسوب شود. پارک ژوراسیک از سال ۹۲ با ۲۸ نوع مجسمه از دایناسور‌های متحرک و ثابت شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر امکان آشنا شدن با نحوه‌ی زندگی و غذا خوردن این حیوانات و قدم زدن در کنار آن‌ها و گوش دادن به صدا‌های عجیب و غریبشان فراهم شده است. یکی از ویژگی‌های خوب این پارک، داشتن شرایط ایده آل برای استراحت خانواده‌ها و بازی و لذت بردن کودکان می‌باشد و در چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین تفریحات در تهران تبدیل شده است.


آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدقایق سواری چیتگر

کودکا عاشق شور و هیجان هستند و اگر دوست دارید یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات در تهران را برای آن‌ها انتخاب کنید، کافیست حدود نیم ساعت از مرکز شهر فاصله بگیرید و به سمت دریاچه چیتگر بروید. قایق سواری در این دریاچه طرفداران زیادی داشته و کودکان می‌توانند در کنار سایر افراد خانواده لحظات فوق العاده‌ای را تجربه کنند. پیشنهاد می‌کنیم در کنار قایق سواری حتما کودکان را به تماشای آبنما‌های موزیکال و پرندگان، سافاری پارک وحشت، سینما چند بعدی، سرسره‌های سقوط آزاد این مجموعه ببرید و شک نکنید که این تمام افراد خانواده از این انتخاب خوشحال خواهند شد.


آدرس: تهران، منطقه ۲۲ شرداری تهران، اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر
با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدباغ وحش ارم

علاقه به حیوانات و پرندگان در اغلب ما انسان‌ها از کودکی تا بزرگسالی وجود داشته و دارد، به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح در تهران می‌تواند باغ وحش باشد. باغ وحش ارم که یکی از بزرگترین باغ وحش‌های ایران محسوب میشود، بیش از ۱۳۰ گونه جانوری کمیاب را در زمینی به وسعت ۵ هکتار گرد هم جمع آوری کرده و شرایط ایده آلی برای نگهداری از آن‌ها فراهم شده است. از بهترین و هیجان انگیزترین بخش‌های این پارک می‌توان به بازدید از گور و گوزن زرد، پلنگ‌های ایرانی، ببر بنگال، شتر دوکوهان و فیل‌های سریلانکایی اشاره کرد که شور و هیجان زیادی را برای کودکان به همراه خواهد داشت.


آدرس: تهران، کیلومتر ۵ اتوبان تهران کرج، نرسیده به استادیوم آزادی
با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدپارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها و تماشای رقص و بازی آن‌ها برای اولین بار در کیش راه اندازی شد، اما به مرور و در چند سال اخیر، مجموعه دلفیناریوم برج میلاد این امکان را در پایتخت کشورمان فراهم کرد. در این مجموعه کودکان و سایر افراد خانواده می‌توانند رقص و بازی دلفین و همچنین شیر دریایی دوست داشتنی را تماشا کنند و در کنار آن‌ها عکس یادگاری بگیرند و از نقاشی کشیدن آن‌ها لذت ببرند.


آدرس: تهران، برج میلاد
با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدشهربازی‌های تهران

از دیگر امکانات مناسب برای تفریح در تهران می‌توان به شهربازی‌های متنوع این شهر اشاره کرد. شهربازی‌های تهران تنوع بسیار زیادی دارند و در فضا‌های روباز و سرپوشیده در تمام طول سال می‌توانند انتخابی عالی برای کودکان باشند. از معروف‌ترین شهربازی‌های این شهر می‌توان به فان تایم مجموعه پالادیوم، قلعه سحرآمیز در پارک ارم، کاربازیا در برج میلاد، روبوکیدز، شهربازی ارم، بیلینو و شهربازی شقایق اشاره کرد.

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدهیجان انگیزترین تفریح در تهران برای جوانان

تفریح در تهران مختص گروه سنی خاصی نمی‌باشد و برای همه، از کودک و خردسال گرفته تا جوانان و سایر افراد خانواده گزینه‌های بسیار متنوع و هیجان انگیزی وجود دارد. از آنجا که جوانان همیشه علاقه‌مند به کسب تجربیات هیجان انگیز و بالا بردن آدرنالین خون دارند، در تیجه چند گزینه‌ی مناسب برای تفریح در تهران را برای آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدزیپ لاین

زیپ لاین یکی از پرطرفدارترین تفریحاتی می‌باشد که در چند سال اخیر بسیاری از شهر‌های ایران از جمله تهران به آن توجه ویژه داشته است. زیپ لاین توچال از جمله انتخاب‌های عالی و هیجان انگیزی می‌باشد که جوانان می‌توانند آن را تجربه کنند و حرکت در ارتفاع ۶۰ متری را در مسافت ۱۷۰ متر تجربه کنند. ابته این بازی و تفریح را تنها به افراد سالم و شجاع پیشنهاد می‌کنیم!

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویداسکی

از مفرح‌ترین و البته گران‌ترین تفریحات هیجان انگیزی که در تهران می‌توانید تجربه کنید، رفتن به پیست‌های اسکی این شهر و رسیدن به اوج شور و هیجان در سرزمینی پر از برف می‌باشد. پیست‌های اسکی تهران تنوع بالایی دارند و همگی از استاندارد‌های بین المللی برخوردار می‌باشند و برخی از آن‌ها شرایط میزبانی از مسابقات بین المللی را نیز دارند. علاوه بر اسکی روی برف، می‌توانید سوار تلکابین شوید و یکی از بهترین مناظر و چشم انداز‌های زندگی تان را از ارتفاع زیاد ببینید. پیست توچال، دیزین، شمشک، آبعلی، دربندسر و خو از جمله پیست‌های اسکی تهران می‌باشند که در تمام آن‌ها شرایط مناسب برای آموزش و کرایه لوازم ورزشی وجود دارد.

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویداسکیپ روم

اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از جدیدترین شرایط تفریح در تهران می‌باشد که بدون شک جوانان علاقه خاصی به آن پیدا خواهند کرد. در این بازی هیجان انگیز شما و گروهی از دوستانتان در یک اتاق زندانی میشوید و باید با حل معما راه فرار را پیدا کنید. این بازی کاملا مجازی می‌باشد و بخاطر داشتن شور و هیجان بالا در چند سال اخیر به شدت طرفدار پیدا کرده است. از معروف‌ترین اسکیپ روم‌های تهران می‌توان به اتاق فرار فکر کده در سعادت آباد، نجات شهر عمارت دبیرالملک، شام آخر پارک لاله، گاراژ متروکه پارک وی، انیگما برج میلاد و قرنطینه فرهنگسرای رسانه اشاره کرد.

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدکارتینگ

از دیگر گزینه‌های مناسب برای تفریح در تهران با سطح بالایی از شور و هیجان، کارتینگ می‌باشد که برای عاشقان سرعت و اتوموبیل رانی یکی از بهترین انتخاب محسوب میشود. برای اینکه بتوانید این بازی هیجان انگیز را تجربه کنید، باید ترس را کنار بگذارید و با پوشیدن لباس‌های مناسب در پیست‌های مخصوص سوار ماشین‌هایی که به کارت معروف هستند شوید و با دیگران برای رسیدن به هدف رقابت کنید. شور و هیجان و سرعت از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق العاده‌ی این بازی می‌باشد. پیست کارتینگ آزادی، پرند، فراسا، دانیال و موزه خودرو از جمله مکان‌های مناسب برای تجربه‌ی این بازی هیجان انگیز در تهران هستند.

با بهترین اماکن تفریحی و سرگرمی تهران آشنا شویدپینت بال

لذت بازی و تفریح به گروهی بودن آن است و قطعا بازی‌های تک نفره نمی‌توانند حس و حال خیلی خوبی را به همراه داشته باشند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم با گروهی از دوستان پر انرژی به یکی از مراکز پینت بال در تهران بروید و ساعاتی را به بهترین نحو ممکن سپری کنید. مجموعه ورزشی آزادی، مجموعه ورزشی انقلاب، ورزشگاه جهان پهلوان تختی و لیزر تگ در مجموعه پرواز سعادت آباد از جمله گزینه‌های مناسب برای این بازی در تهران می‌باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل