تماس تلفنی فرهاد مجیدی با پرویز مظلومی


تماس تلفنی فرهاد مجیدی با پرویز مظلومی
پس از انتشار فایل صوتی منتسب به فرهاد مجیدی علیه مظلومی، این دو استقلالی با یکدیگر صحبت کردند و کودورت‌ها را کنار گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از جدایی وینفرد شفر از استقلال، مدیران این باشگاه هدایت این تیم را به فرهاد مجیدی سپردند و او موفق شد آبی‌ها را به مقام سوم لیگ برتر برساند و اگر گل صحیح آبی ها در آبادان که با نظر داور مردود اعلام شد، گرفته می شد حتی آبی های تهرانی شانس قهرمانی لیگ برتر را داشند. پس از پایان لیگ مدیران استقلال مسئولیت جذب بازیکن و مسائل نقل و انتقالات را به مجیدی سپردند تا او تیمی در شان نام استقلال برای لیگ نوزدهم ببندد.

در این بین هفته گذشته فایل صوتی منتسب به فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر شد که او حمله تندی به پرویز مظلومی عضو شورای فنی استقلال داشت. مدیران باشگاه بدون هماهنگی با مجیدی با چند بازیکن مذاکره کردند که همین موضوع باعث ناراحتی شماره ۷ اسبق استقلال شد. پس از این اتفاق مجیدی روز گذشته با پرویز مظلومی تلفنی صحبت و از او دلجویی کرد. مجیدی که در استقلال شاگرد مظلومی بوده می گوید این فایل حدود ده دقیقه ست و تنها ثانیه ای از آن منتشر شده است. مظلومی همچنین صحبت های مجیدی را می پذیرد و می گوید:«ما سالها در استقلال با هم دودیم و یک فایل صوتی نمی تواند رابطه ما را خراب کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟