به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمود پاک نیت گفت: توفیقی شد تا در پروژه سریال 26 قسمتی "دخترم نرگس" که در ارومیه فیلمبرداری و تولید می شود، برای سکانس های مرتبط با والیبال در روز سوم هفته سوم این مسابقات در سان غدیر حضور داشته باشم. چیزی که برایم عجیب و در عین حال جذاب و لذت بخش بود شور و اشتیاق و هیجان وصف ناپذیر مردم عاشق والیبال در این شهر بود بطوریکه حتی به جرات می توانم بگویم تماشاگران در ارومیه نقش بسیار مهمی در بردهای درخشان تیم ملی داشتند.

این بازیگر خوشنام سینما و تلویزیون افزود: در این سریال نقش پدر نرگس بعنوان یک پیشکسوت والیبال ارومیه را ایفا می کنم و وقتی در سالن و در کنار هزاران عاشق والیبال و بخصوص پیشکسوتان عزیز ارومیه نشستم و عشق آنان به والیبال از نزدیک دیدم، به این مردم عزیز افتخار کردم.

پاک نیت گفت: از نزدیک شاهد میزبانی های متعددی در تهران و شهرهای مختلف در مسابقات مهم بوده ام ولی چیزی که من در ارومیه دیدم میهمان نوازی و میزبانی شایسته همه مردم خونگرم ارومیه و مسئولین پرتلاش بود که موجب رضایت همه، هم مردم و هم تیم های خارجی شرکت کننده را فراهم کرده بود. بعنوان یک هنرمند از دیدن چنین صحنه هایی لذت بردم و به کشورم و به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه و مردمانش افتخار کردم.

گفتنی است سریال 26 قسمتی "دخترم نرگس" به سفارش سیمای استان ها برای پخش در شبکه سراسری به تهیه کنندگی داود سلیمان پور و میرحسن فرخی و کارگردانی باقر پیران در شهر ارومیه در حال فیلمبرداری می باشد.