مراسم چهلم بهنام صفوی جمعه برگزار می‌شود


مراسم چهلم بهنام صفوی جمعه برگزار می‌شود

بنا به اعلام خانواده بهنام صفوی مراسم چهلمین روز درگذشت این خواننده پاپ قرار است روز جمعه 31 خردادماه در شهر شاهین‌شهر اصفهان برگزار شود. نوشته مراسم چهلم بهنام صفوی جمعه برگزار می‌شود اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

مراسم چهلم بهنام صفوی جمعه برگزار می‌شودمراسم چهلم بهنام صفوی جمعه برگزار می‌شودخانواده بهنام صفوی، طی چاپ اعلامیه‌ای زمان و مکان مراسم چهلم این هنرمند را اعلام کردند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بنا به اعلام خانواده بهنام صفوی مراسم چهلمین روز درگذشت این خواننده پاپ قرار است روز جمعه ۳۱ خردادماه در شهر شاهین‌شهر اصفهان برگزار شود.

محل برگزاری این مراسم مسجد قمر بنی هاشم (ع) واقع در شاهین شهر اصفهان است و زمان برگزاری آن ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰ است.

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ، از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود که با پیشرفت بیماری‌اش در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. بیماری او که پس از عمل جراحی آلبوم جدیدش را «معجزه» نامیده بود در سال ۱۳۹۶ صفوی تشدید شد و این‌بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت و پس از آن به ایران بازگشت. بهنام صفوی که طی روزهای پیش از مرگ در بیمارستان بستری بود و هوشیاری کامل نداشت به دلیل همان ضایعه مغزی، صبح امروز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده