مقادیر زیادی سلاح و مهمات توسط ارتش سوریه کشف شد


مقادیر زیادی سلاح و مهمات توسط ارتش سوریه کشف شد

ارتش سوریه مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات بر جای مانده از تروریستهای تکفیری در حومه دیر الزور و الرقه کشف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ارتش سوریه مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات بر جای مانده از تروریستهای تکفیری در حومه های دیر الزور و الرقه کشف کرد.

یگان های ویژه ارتش سوریه دوازده هزار گلوله خمپاره و مواد پرقدرت انفجاری از تروریستهای داعشی در حومه شرقی دیرالزور و حومه جنوبی الرقه کشف و ضبط کرد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: «انباری از سلاح و مهمات باقی مانده از تروریستها کشف کردیم که تروریستها با کندن زمین این انبار سلاح را در حفره هایی زیر زمین جاسازی کرده بودند. ابتدا بررسی ها را آغاز کردیم و پس از کشف آن دریافتیم که این انبار سلاح بمب گذاری نشده است از این رو فورا به خارج کردن مواد منفجره و انواع سلاح و مهمات انبار شده اقدام کردیم. تروریستها این انبار سلاح را زیر زمین مخفی کرده بودند تا در هر زمانی که بخواهند از آن استفاده کنند. آنها می خواستند از طریق هسته های خفته خود در آینده از این مواد منفجره و انواع سلاح و مهمات موجود در انبار استفاده کنند. بنا بر اطلاعاتی که به دست آورده بودیم این انبار سلاح، گلوله های خمپاره با کالیبرهای مختلف و بشکه هایی حاوی مواد منفجره وجود داشت که پس از کشف آن، مواد منفجره و مهمات را خارج ساختیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر