بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود


بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود
یکی از طراحان بازی Cyberpunk 2077 از عرضه این عنوان برای نسل بعدی کنسول‌ها خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عنوان Cyberpunk 2077 یکی از عناوین مهمی بود که به طور رسمی در مراسم E3 امسال نمایش داشت و با نمایش تریلری بسیار جذاب توانست نظر علاقه‌مندان به این سبک از بازی را به سوی خود جلب کند. اما به تازگی یکی از طراحان این بازی اعلام کرده است که شرکت سازنده آن قصد دارد این عنوان را برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه کند.

زمان عرضه این عنوان به تاریخ معرفی کنسول‌های نسل بعدی بسیار نزدیک است به همین دلیل انتظار می‌رفت که شرکت سازنده آن، قصد انتشار این عنوان را برای کنسول‌های نسل بعد نیز داشته باشد. بر اساس گفتگو طراح ارشد ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 با یوروگیمر، اعلام شد: در حال حاضر تمرکز شرکت CD Projekt RED روی نسل فعلی کنسول‌ها یعنی PS4، Xbox One و کامپیوتر است، اما این شرکت قطعا دوست دارد بازی خود را برای کنسول‌های آینده نیز عرضه کند و یقینا بازار این کنسول‌ها را از دست نخواهد داد.

بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود

این طراح همچنین گفت: نسل فعلی کنسول‌ها از لحاظ سخت‌افزاری قدیمی هستند، اما شرکت CD Projekt RED تمام سعی خود را خواهد کرد تا از حداکثر ظرفیت این نسل از کنسول‌ها استفاده کند، اما اگر گیمر‌ها قصد دارند این عنوان را روی بالاترین کیفیت آن اجرا کنند باید تا عرضه نسل بعدی کنسول‌ها صبر کنند.

وی در انتها اعلام کرد: شرکت ما از عنوان The Witcher 3: Wild Hunt آموخت کار روی کنسول‌های نسل آینده را تا زمان معرفی کنسول‌های نسل آینده به تعویق نیاندازد و این شرکت از الان با توجه به سخت افزار کنسول‌های نسل بعدی، بازی Cyberpunk 2077 را طراحی خواهد کرد. از طرفی هم هرگز پتانسیل‌های نسل فعلی کنسول‌ها را از دست نخواهد داد.

عنوان Cyberpunk 2077 قرار است در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و کامپیوتر عرضه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران