به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ صبح روز سه شنبه 28 خرداد ماه 98 همایش بزرگ جوانان ، سمن ها و سرپرستان خبرگزاری برنا از سراسر کشور در همدان آغاز به کارکرد.

همایش مذکور تحت عنوان دوره توانمندسازی سمن های جوانان کشور برگزار می گردد.

پذیرش از روز 27 خرداد آغاز شده بود و میهمانان جوان و برنا از ساعت 2 بعد از ظهر روز دوشنبه پزیرش شده بودند . امروز پس از صرف صبحانه اولین جلسه همایش در تالار هتل کتیبه همدان آغاز شد . اولین سخنران جوانشیر، پس از عرض خیر مقدم اشاره نمود که تمامی برنامه ها توسط مجمع بزرگ جوانان صورت گرفته .

مهندس محمد مبین مدیر عامل خبرگزاری برنابه ابتدای کار خبرگزاری برنا اشاره نمود و اظهار داشت: آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اولین خبرگزاری که مورد بازدید قرار دادند خبرگزاری برنا بود. در مجمع کرمان پیشنهاد دادیم که کار گردانندگی برنا را به جوانان بسپاریم.

مهندس مبین ضمن ارزشمندشمردن چگونگی برگزاری همایش اشاره نمود و امیدوار شد در سال های نچندان دور جوانان کار گردانندگی خبرگزاری برنا را به عهده بگیرند.

وی سخنان خود را با تشکر از برگزار کنندگان همایش به پایان برد و دکترسالک مدیرکل مشارکت های مردمی در وزارت ورزش و جوانان با تشکر از محمد مبین به جهت رویکرد ارزشمند تامل با جوانان گفت: جوانان هوشیار باشید که خیلی شما را دوست ندارند . کجا صدا و سیما فعالیت های شما را در جریان سیلزدگان گویا شد؟ و خیلی نامهربانی های دیگر. باید بیشتر کارهایتان را مستند سازی کنید. کارهای بساری انجام می دهید ولی منعکس نمی کنید و مستند سازی نمی شود. جاه طلب باشید ولی خودخواه نباشید.

اولین روز همایش آغاز گشته و میهمانان کنجکاوانه منتظرند ببیند در ادامه چه اتفاق زیباتری رخ می دهد.