بارندگی در ارتفاعات البرز


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از امروز تا آخر هفته در ارتفاعات البرز شاهد بارش‌های پراکنده و در نوار شرقی کشور شاهد وزش باد و خیزش گرد و خاک خواهیم بود. به گزارش مهر، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان...

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از امروز تا آخر هفته در ارتفاعات البرز شاهد بارش‌های پراکنده و در نوار شرقی کشور شاهد وزش باد و خیزش گرد و خاک خواهیم بود.

به گزارش مهر، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از امروز تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی از نقاط شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز به خصوص البرز غربی و شرقی، برخی نقاط ساحلی دریای خزر، شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که خیزش گردوخاک نیز دور از انتظار نیست. همچنین در مناطق مرکزی کشور شامل جنوب سمنان، استان اصفهان، استان یزد، استان مرکزی، قم و جنوب تهران گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که پدیده گردوخاک و انتقال آن از مناطق کویری اطراف به این مناطق دور از انتظار نیست.

وی همچنین هشدار داد که طی امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و فردا و پسفردا (چهارشنبه و پنجشنبه) دریای عمان و غرب تنگه هرمز مواج است، به ویژه در نواحی شرقی خلیج فارس ارتفاع موج به حدود سه متر (۱۰ پا) هم خواهد رسید.

هوای تهران از امروز تا شنبه صاف، کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز ۳۶ درجه سانتیگراد اعلام شده است. بیشترین دمای هوای اهواز امروز به ۴۸ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل