عصبانیت ماوریک وینالس از خورخه لورنزو


موتو جی پی ایران – ماوریک وینالس موتورسوار تیم یاماها بعد از گرندپری کاتالونیا 2019 به انتقاد شدید از خورخه لورنزو هم وطن خود پرداخت. او بیان کرد که نیاز نبود چنین تهاجمی در آن پیچ عمل کند و حرکت خورخه مانند سال اولی ها بوده است. لورنزو می خواست بهترین نتیجه خود با تیم هوندا را کسب کند و در کمتر از 2 دور به رده چهارم رسید‌ اما این رویای او در پیچ...

موتو جی پی ایران – ماوریک وینالس موتورسوار تیم یاماها بعد از گرندپری کاتالونیا 2019 به انتقاد شدید از خورخه لورنزو هم وطن خود پرداخت. او بیان کرد که نیاز نبود چنین تهاجمی در آن پیچ عمل کند و حرکت خورخه مانند سال اولی ها بوده است.

لورنزو می خواست بهترین نتیجه خود با تیم هوندا را کسب کند و در کمتر از ۲ دور به رده چهارم رسید‌ اما این رویای او در پیچ ۱۰ به اتمام رسید و همراه خود ولنتینو روسی، آندره دویزیوسو و ماوریک وینالس را غرق کرد. ماوریک که برخورد شدیدتری هم داشت سالم از مهلکه خارج شد، اعتقاد دارد که خورخه لورنزو حماقت کرده و اگر صبر می کرد می توانست در مستقیمی با موتور بهتر خود اقدام به سبقت کند. ماوریک گفت :

متوجه به داخل آمدن خورخه شدم و سعی کردم از تصادف دوری کنم که فکر می کنم به لاستیک عقبم خورد و نقش بر زمین شدم. تلاش زیادی کردم نیفتم اما نشد.

این پیچ سختی است. این چه وقت سبقت گرفتن بود آقای لوزنزو؟ اگر صبر می کرد در مستقیمی می توانست. هنوز دور دوم بود و رتبه او چهارمی. ۴ پیچ صبر کن! بعدش سبقت می گرفتی چون سریع تر بودی.

در دور گرم کردن هم از داخل از من سبقت گرفت. نفهمیدم چرا! در موجلو هم در دور گرم کردن با جک میلر مشکل داشت.

اشتباه او مبتدیانه بود درحالیکه ۵ بار قهرمان جهان شده است. بعضی اوقات وقتی روی موتور هستیم از اون سلول خاکستری ها هم استفاده کنیم ثواب دارد.

حتی اگر یک موتورسوار خیلی حرفه ای و استعداد هم بود بازم در دو دور نمی تواند قهرمان شود!

وینالس ابراز امیدواری کرد بخاطر جریمه این برخورد در گرندپری اسن لورنزو به آخر فرستاده شود. او همچنین عنوان کرد این کار امیدهای قهرمانی دویزیوسو را نیز بر باد داده. وی گفت:

اگر مثلا من یا ولنتینو به زمین می خوردیم و در رقابت نبودیم باز میشد آنرا اتفاق مسابقه ای تلقی کرد. این تصادف مسابقه منو ولنتینو و شانس قهرمانی دویزیوسو را نابود کرد چون بحث ۲۵ امتیاز است. امیدوارم آنطور که به من سخت گیری شد با بقیه نیز چنین رفتار شود.

عصبانیت ماوریک وینالس از خورخه لورنزوعصبانیت ماوریک وینالس از خورخه لورنزو برخورد خورخه لورنزو، ماوریک وینالس، آندره دویزیوسو و ولنتینو روسی – کاتالونیا 2019

روسی درخواست جریمه نداشت اما این اتفاق را شرم و ناراحتی بزرگی تلقی کرد چون وی را از سکو دور کرده است. او گفت:

برخورد را دیدم اما متاسفانه نتوانستم از آن دوری کنم. تلاش کردم اما موتور من گیر کرده بود و حتی در مچ خود احساس درد دارم چون بین دو موتور گیر افتاده بود. داوران تصمیم خواهند گرفت، من صحبتی ندارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...