به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نازنین رحمانی ملی پوش قایقرانی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص خداحافظی خود از ورزش حرفه‌ای بیان کرد: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا چندین مسئله به وجود آمد که دست به دست هم دادند تا نهایتا من این تصمیم را گرفتم. خیلی صبر کردم که این مسائل برطرف شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. مسائلی که پیش آمد که من نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات آن شوم، تقصیر فدراسیون قایقرانی و هیات نبود و فقط موضوعاتی بود که در اردوها وجود داشت.

وی افزود: مسائلی که در اردوها وجود داشت باعث شد از آرزوی چندین ساله‌ی خود یعنی سهمیه المپیک که خیلی به آن نزدیک شده بودم، بگذرم. این مشکلات برطرف نخواهد شد، بعد از جاکارتا 4 مرحله اردو داشتیم و حتی به عنوان نفر اول این اردوها بودم. مسائلی که وجود داشت باعث شد صبر من هم تمام شود و هدفی که برای من 8 سال با عشق تلاش کرده بودم را کنار بگذارم.

رحمانی عنوان کرد: مهسا جاور هم به دلایل شخصی دیگر در اردوهای ملی نیست و ممکن است در نبود ما کمی مشکل به وجود بیاید اما خداروشکر نفرات بسیار خوبی در اردو داریم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواندد ادامه دهنده راه ما باشند.

ملی پوش قایقرانی ایران در پایان گفت: مشکلات وجود دارند و اگر کسی هدف داشته باشد باید از آن‌ها عبور کند و نگذارد که سد راه او شوند تا بتواند به هدف خود برسد. من هم در دوران ورزشی‌ام مشکلات را کنار زدم تا توانستم به این جا برسم. خیلی سخت بود که از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنم اما تصمیمی بود که در نهایت گرفتم. فعالیت در عرصه مربیگری را خیلی دوست دارم اما فعلا می‌خواهم یک مدت استراحت کنم و بعد از آن در این مورد تصمیم بگیرم.